فرمانده سپاه عاشورا گفت : انقلاب اسلامی ثمره خون شهداست و اقتدار و صلابت امروز کشورنتیجه از جان گذشتگی های هزاران شهید گلگون کفن است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم صبح یکشنبه و در جریان سفر به شهرستان مراغه در دیدارهای جداگانه با خانواده شهید علی کنعانی و شهیدان رسول ، اصغر و سیروس کرمی گفت : خانواده شهدا و ایثارگران افتخار جامعه، صاحبان اصلی انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشورند و خدمت به آن ها افتخار بزرگی است.

وی افزود : امروز همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم چون همه بر سر سفره‌ای آن‌ها نشسته‌ایم. شهدایی که امنیت و آسایش را برای کشور و ملت به ارمغان آورده اند .
سردار خرم خاطرنشان کرد : دیدار با خانواده شهدا فرصتی برای تکریم خانواده معظم شهدا است و موجب تجدید روحیه برای خدمت اسلام و انقلاب می شود.
وی تصریح کرد : خانواده‌های معظم شهدا با تقدیم عزیزان خویش در راه احیای اسلام و قرآن عزت آفریدند و امروز ایشان وارثان خون‌های پاک شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا هستند.
فرمانده سپاه عاشورا در این دیدار با خانواده شهید علی کنعانی اولین شهید مدافع حرم استان و خانواده شهیدان رسول ، سیروس و اصغر کرمی دیدار کرد .
انتهای پیام /