مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت : اهداف والای امام خمینی زمینه ساز حکومت جهانی اسلام است که برای رسیدن به آن اهداف باید به شکل جهادی عمل کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حجت الاسلام رحیم علی طالعی صبح دوشنبه در جمع کارکنان موسسه عاشورا در کارگاه آزاد راه مراغه و هشترود افزود: اهداف نهفته در انقلاب اسلامی از سوی امام راحل آن چنان متعالی و بلند مطرح گردید که پیگیری آن از طریق ساز و کار های اداری و رسمی موجود امری ناممکن ؛باید اذعان داشت که همان اهداف متعالی زمینه ساز حکومت جهانی اسلام خواهد بود .
وی یاد آوری کرد: هر کس که روش امام خمینی را بررسی کند به خوبی می داند که ایشان با معدلات دنیایی به انقلاب اسلامی نگاه نمی کرد و تلاش خود را فقطیک انجام تکلیف می دانست .
وی با اشاره به اینکه عده ای چپاول گر اهداف والای انقلاب اسلامی را زیر سوال برده اند افزود: جمهوری اسلامی با عده ای حقوق بگیر نجومی ، قاچاقچی و فساد از هدف اصلی خود دور نمی شود ولی از حرکت شتابان خود باز خواهد ایستاد .
وی افزود: دشمن این همه مشکل و دسیسه چینی کرده تا مردم به دنبال تفریحات و خوشگزرانی باشد و خواص را هم به بعضی مسائل مشغول کرده  و سعی دارد بین علما ونظام  مقدس جمهوری اسلامی تفرقه ایجاد کند.
حجت السلام طالعی گفت : ما باید برای تحقق حکومت اسلامی تلاش کنیم و برای حکومت جهانی امام زمان (عج) نیرو تربیت کنیم و مدیران شایسته ای برای این نظام انتخاب و تربیت  کنیم تا زمینه ظهور را فراهم کنیم .
وی پشتیبانی مردم ازنظام و  ولایت را مفید و موثر دانست و گفت : دشمنان ایران اسلامی با هجمه سنگین فرهنگی از طریق ماهواره و فضای مجازی سعی در گمراه کردن جوانان کشور دارند و در چنین شرایطی گوش به فرمانی از ولایت فقیه راه نیک بخشی و سفینه نجات است.
وی گفت : فقر و فساد و تبعیض در نظام جمهوری اسلامی معنا و مفهوم ندارد و باید مسئولین به فکر تولید و اشتغال باشند تا مردم هم  درامد متوسط داشته باشند .
وی به رهنمود های ولایت در خصوص اشتغال و ایجاد کار برای جوانان اشاره کرد و گفت : دشمن از تدابیر و رهنمود های رهبری  می ترسد چرا که تدابیر مقام معظم رهبری راهبرد اصلی و کلیدی است .
حجت الاسلام طالعی رکن اصلی انقلاب را رهبری دانست و گفت امروز این همه غزت و افتخار و پیشرفت های بزرگ کشور در سایه نظام جمهوری اسلامی و رهبری است .
انتهای پیام