شهردار مراغه با صدور پیامی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از عموم مردم برای حضور پرشور و دشمن‌شکن در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، متن پیام شهردار مراغه به شرح زیر است:

بسمه الله الرحمن الرحیم

یوم الله بیست و دوم بهمن، روز تجلی افتخار، عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است که با جانفشانی و ایثار خون خود برای پیروزی حق بر باطل و استقرار حکومت صالحان قیام کردند.

امروز در طلیعه چهلمین سال از حیات پربرکت انقلاب و با گذشت 39 سال از خیزش عظیم ملت ایران در مقابله با استکبار و احیای ارزش های اسلامی ، به برکت باور، آگاهی، بصیرت، ایمان و شجاعت ملت بزرگ ایران اسلامی و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، به رغم دشمنی‌ها و توطئه‌های دائمی استکبار جهانی، ایران اسلامی همچنان راه درخشان اقتدار، عزت و مسیر پرافتخار خود به سمت آرمان‌های انقلابی و آینده ای آباد و پرتلالو را استمرار می‌بخشد.

بی تردید عموم مردم انقلابی، شهید پرور و ولایت مدار مراغه ، همگام و هم صدا با مردم غیور ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و خلق حماسه ای دیگر موجب تقویت اقتدار نظام، خرسندی دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان می شوند و پاسخی کوبنده به ادعاهای بدخواهان به سرکردگی آمریکا خواهند داد.

اینجانب ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار مراغه می آییم تا با شرکت عزت آفرین خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، بار دیگر با آرمان های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و بیعت نموده و همگام و هم صدا با سراسر کشور، این اتحاد ملی را به نمایش بگذاریم.

محمدرضا احمدی
شهردار مراغه