فرماندار مراغه با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن گفت : مردم حسینی و انقلاب مراغه بارها ثابت کردند که پشت آرمان های نظام و انقلاب هستند و فردا نیز با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ ظفر محمدی در مصاحبه با خبرنگار ما ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن گفت : مردم شهیدپرور شهرستان مراغه همیشه ثابت کرده اند که در مراسمات ملی پشت سر مسئولین نظام بخصوص مقام معظم رهبری هستند و فردا نیز ثابت خواهند کرد که پشتیبان نظام و انقلاب هستند .

وی افزود : مطمعنا مردم با حضور گسترده خود ثابت خواهند در کنار همدیگر از سال های گذشته هم پرشورتر به صحنه آمده اند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان نظام و انقلاب خواهند زد .

محمدی خاطرنشان کرد : با شناختی که از مردم شریف مراغه داریم و فرمایشاتی که رهبر معظم انقلاب روز گذشته ارائه نمودند مطمئن هستیم که حضور مردم امسال پر رنگ تر از سال های گذشته خواهد بود .

وی اضافه کرد : مردم ایران اسلامی به خوبی می دانندکه دشمنان ایران اسلامی به دنبال ایجاد دلسردی بین مردم کشور و ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پاسخی کوبنده به ایادی استکبار جهانی خواهند داد .

وی در پایان گفت : با بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مردم حسینی ، آگاه و انقلابی مراغه و از تمامی اقشار  وفادار به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره)، دانشگاهیان، طلاب و روحانیون، بسیجیان و رزمندگان، کارمندان و کارگران، بازاریان، کسبه و اصناف، عشایر، روستائیان، کشاورزان و سایر قشرهای انقلابی این شهرستان دعوت می شود تا در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کنند.

انتهای پیام /