نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با دعوت از مردم جهت حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن گفت : مردم ایران همان مردم 39 سال پیش هستند که زمانی شعار مرگ بر شاه می دادند و الان هم شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ; امام جمعه مراغه در مصاحبه با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و روز 22 بهمن گفت : مردم شهید پرور ایران اسلامی وظیفه خود را به خوبی می دانند و انطور که رسانه های بیگانه تبلیغ می کنند که مردم ایران در 22 بهمن به صحنه نخواهند آمد خواهند دید که مردم با چه شور و شوقی در صحنه حاضر خواهند شد .

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی پور محمدی افزود : مردم به دنیا نشان خواهند داد که مردم فهیم ایران حامی نظام هستند و قدر انقلاب خود را می دانند .

وی با اشاره به اینکه مطالبه گری حق مردم است افزود : اگر گاهی انتقادی هم از سوی مردم می شود به خاطر تبعیض و بی عدالتی است که از سوی برخی مسئولان ایجاد شده است که آن اعتراض هم به حق است باید حرف آن ها را شنید .

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد : مردم ایران آماده اند به خاطر نظام از جان و مال و فرزند و تمامی دارایی خود بگذرند و اجازه ندهند کسی به این نظام و انقلاب نگاه چپ بیندازد .

وی تصریح کرد : به امید خدا مردم با بصیرت ایران با حضور گسترده در صفوف راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد و نشان خواهند داد که این مردم همان مردمی هستند که 39 سال قبل به خیابان ها آمدند و مرگ بر شاه گفتند و الان هم همان مردم هستند که مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می گویند .

وی افزود : مردم ایران پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و از نظام خودشان حمایت می کنند و با الهام گیری از فرامین رهبری راه و رسم امام راحل و شهدای گرانقدر را ادامه می دهند .

انتهای پیام /