فرماندار مراغه گفت : عمل به رهنمودهای حضرت امام و مقام معظم رهبری انقلاب را بیمه خواهد کرد و اجازه سوءاستفاده به دشمنان را نخواهد داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ; ظفر محمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت : عمل به رهنمود های امام راحل و رهبر معظم انقلاب بزرگترین چیزی است که می تواند در حال حاضر انقلاب اسلامی را بیمه کند.

وی اتحاد و یکپارچگی را در شرایط فعلی انقلاب ضروری دانسته و افزود : با توجه به اینکه دشمنان نظام و انقلاب از هر ضعفی برای ایجاد تفرقه سوءاستفاده میکند باید همه آحاد مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی و نظامی اتحاد و یکپارچگی خود را در برابر دشمن حفظ کنند.

فرماندار مراغه در ادامه با اشاره به برنامه های دهه فجر در شهرستان خاطرنشان کرد :57 طرح با 980 میلیارد و 763 میلیون ریال در این ایام به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به بهره برداری از خانه های محروم در روستاهای مراغه تصریح کرد : در طول سال جاری چندین خانه محروم توسط نیروی مقاومت بسیج با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) به بهره برداری رسیده است که 4 باب خانه دیگر در ایام دهه فجر تحویل خانواده های محروم شد .

محمدی در ادامه با اشاره به روند ساخت بیمارستان سینای مراغه گفت : روند ساخت بیمارستان سینای مراغه با وزارت راه و شهرسازی و تجهیز آن با وزارت بداشت است که در هفته دولت سال 97 به بهره برداری خواهد رسید .

وی در پایان با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن افزود : در حالی که شاهد صحبت های نابخردانه مقامات برخی کشورها همچون آمریکا هستیم، ملت ایران در ۲۲ بهمن به دنیا نشان می دهند که از پیام های تهدید آمیز هراسی ندارند.

انتهای پیام /