رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراغه گفت : جوانان امروز همچون جوانان دوران انقلاب با روحیه جهادی و شهادت طلبی در میدان دفاع از اسلام و انقلاب جانانه ایستاده اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حجت الاسلام علی امیری در آیین غبارروبی مزار شهدا که پیش از ظهر امروز در گلشن زهرا (س) مراغه برگزار شد گفت : به برکت خون شهدا جایگاه جمهوری اسلامی همواره با عزت و اقتدار جغرافیای منطقه را در نوردیده و امروز شاهد عزت و افتخاری فراتر از مرزهای تعریف شده هستیم .

وی افزود : ملت ایران اقتدار و عظمت خود را از شهدا می دانند و امروز قدردان خون پاک شهدای گرانقدر هستند و هرگز اجازه نمی دهند خون آنان پایمال شود .

وی اضافه کرد : جوانان انقلابی امروز پا جای پای شهدای عزیزمان گذاشتند و با همان روحیه شجاعت و شهادت طلبی چه در سوریه و چه در داخل کشور آماده جان فشانی برای انقلاب و اسلام هستند و اجازه نمی دهند کسی چشم طمع به ایران اسلامی داشته باشد .

وی ادامه داد: جوان های امروز مثل دوران جنگ هشت سال دفاع مقدس فرماندهان جنگ دیروز در میدان دفاع از حرم اهل بیت با همان روحیه جهادی درکنار جوانان کشورهای اسلامی در میدان دفاع از اسلام و دین و انقلاب ایستاده اند .

وی خاطرنشان کرد : به تعبیر رهبر معظم انقلاب اکثر جوان هایی که نه جنگ را دیده اند و نه امام را درک کرده اند همان روحیه ایثار و شهادت امروز در وجودشان دارند .

انتهای پیام /