مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: راهبرد شهادت رمز بقای اسلام عزیز، انقلاب و نظام اسلامی و درخشندگی ملت ایران در جهان معاصر است و رمز بقای انقلاب وفاداری به خون شهدا است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حجت السلام رحیم علی طالعی شب چهارشنبه در یادواره شهدای حوزه  مقاومت بسیج 5 کربلا که در روستای ورجوی برگزار شد افزود: اصلی ترین راهبرد دشمن علیه جمهوری اسلامی  ایران ، القای ناکارآمدی نظام و ایجاد یاس و ناامیدی در مردم نسبت به آینده است.
وی گفت: شمنان امروز تلاش می‌‌کنند ‌تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود جلوی درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن از سوی جوانان ایرانی را گرفته و با نوعی واقعیت پنداری برای آنان در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد کنند.
وی ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه به‌ویژه در نسل جوان و نوجوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی را از دیگر اهداف دشمن برشمرد و افزود: این در حالی است که انقلاب اسلامی را باید سرآغاز و شروع تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه، جهان اسلام و غیر اسلام دانست.
وی مهمترین استراتژی آمریکا را متوقف کردن ایران در گسترش انقلاب اسلامی عنوان کردوگفت:  همه ما باید دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نسل جوان و نوجوان به‌درستی تبیین کنیم.
حجت الاسلام طالعی به توطئه های متعدد دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون اشاره کرد وافزود: از دشمن چیزی جز دشمنی بر نمی آید و نمی تواند دوستی کند از این رو همواره در پی رسیدن به اهداف خود و ضربه به انقلاب هستند
وی با بیان  اينكه شهدا ضمانت كننده امنيت، آرامش و آسايش مردم در جوامع بشري هستند تصريح كرد: در شرايطي كه در اقصي نقاط عالم و منطقه، مسئله امنيت يك حلقه مفقوده محسوب مي‌شود، جمهوري اسلامي ايران به بركت خون شهداي دفاع مقدس و مدافعان حرم و تدابیر پیامبر گونه ولایت فقیه در بهترين وضعيت امنيتي به سر مي‌برد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ناحیه مراغه پاسداشت داشت شهدا را  را در حقیقت پاسداشت ارزش‌های دینی، انقلابی و انسانی برای ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی (ص) دانست و گفت: دشمن قسم خورده ما سعی دارد راه و آرمان شهدا را از جامعه دور کند تا جوانان امروز با شهدا  بیگانه باشد.
حجت الاسلام طالعی خاطر نشان کرد: انشاالله مردم  ایران اسلامی  مانند سنوات گذشته با حضور انقلابی و پر شور خود در یوالله 22 بهمن با ر دیگر با آرمان های  امام ، شهدا و ولایت فقیه تجدید میثاق خواهند کرد و دشمن را از خواسته خود ش مایوس خواهند کرد.
در اخر این یادواره با اهدای لوح سپاس  از خانواده های  معظم شهدای تجلیل به عمل آمد