فرماندار مراغه گفت : تقویت زیرساخت های عمرانی، گردشگری و شهری و جذب سرمایه گذار زمینه ساز توسعه و رونق اقتصادی شهرستان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، ظفر محمدی چهارشنبه در آئین افتتاح پروژه تعریض پل شهرداری مراغه که با حضور مسئولان شهرستانی و به مناسبت ایام پربرکت دهه فجر در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، اظهار کرد : برای مقابله با توطئه های استکبار جهانی و افکار تفرقه افکنانه دشمنان، مسئولان باید با برنامه ریزی های لازم، زمینه های اقتصادی و اشتغال را در جامعه فراهم آورند.

وی مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان را یکی از مهمترین دغدغه های کشورعنوان کرد و افزود : تمامی مسئولان به عنوان مجریان طرح های مختلف در کشور باید برای بهبود وضعیت معیشت مردم و اشتغال جوانان به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه های کشور تلاش کنند.

وی همچنین حل مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع در ادارات را وظیفه مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی عنوان کرد و افزود : تکریم ارباب رجوع فرآینده پیچیده و برنامه ریزی شده ای نیست و تنها با انجام به هنگام خواسته و یا راهنمایی ارباب رجوع می توان وی را تکریم و رضایت خداوند را جلب کرد.

شهردار مراغه نیز درآئین افتتاح این پروژه افزود : طرح تعریض پل شهرداری به منظور روانسازی ترافیک،افزایش سرعت عبور و مرور، افزایش ضریب ایمنی شهروندان و زیباسازی و بهسازی تاسیسات شهری با الهام از معماری اماکن تاریخی مراغه به طول 45 متر و عرض 32 متر انجام شده است.

محمدرضا احمدی افزود : عملیات عمرانی پروژه شامل تعریض پل از هر دو طرف به عرض 11/50 متر، مصرف 102 تن میلگرد، 590 متر مکعب بتن ریزی، و به صورت سازه ای می باشد.

احمدی هزینه تعریض این پل را 15 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای انجام این پروژه که 8 ماه به طول انجامید 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و 11 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.

وی در ادامه افزود : مدیریت شهری در خط مقدم توسعه و پیشرفت شهری قرار دارد و هدف اصلی ما خدمت به مردم و دستیابی به توسعه پایدار شهری است.
در این آئین از دست اندرکاران و زحمت کشان این پروژه عمرانی تجلیل شد.