مسئول نمایندگی ولی فقیه در مراغه گفت: محرومیت زدایی از مردم مستضعف یکی از آرمان های جمهوری اسلامی و انقلاب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ; حجت الاسلام رحیم علی طالعی صبح دوشنبه در آئین افتتاح خانه محروم روستای بیانلوجه افزود : تمام نهاد هایی که بعد از انقلاب به وجود آمده اند در بطن جامعه با محرومان هستند .

وی افزود : الحمدوالله مسئولین جامعه برخلاف رژیم گذشته که با ارباب و سرمایه داران در ارتباط بوده اند امروز با محرومان افت و خیز دارند و درد و مشکلات محرومان را از نزدیک درک کرده و سعی در برطرف کردن مشکلات محرومان گام بر می دارند .
وی در ادامه به تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولین اشاره کرد و گفت : دشمن سعی دارد مردم را به نظام و مسئولین بدبین جلوه داده تا بین آنها تفرقه ایجاد کند .
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه مراغه ادامه داد: دشمن در طول 39 سال تجربه کرده که هروقت با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران اسلامی مقابله کرده و روبرو شده شکست خورده است .
وی افزود: مردم ایران اسلامی انشاء الله امسال هم مانند سالهای قبل با حضور آهنین و مشت های گره کرده بار دیگر مشت محکمی بر استکبار و یاوه گویان جهان خواهند زد.
وی ادامه داد: ملت با بصیر و ولایی ایران اسلامی باردیگر با حضور با شکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر نقشه و توطئه های دشمن را خنثی خواهند کرد.
در چهارمین روز از هفته بسیج 7باب خانه محروم در شهرستان مراغه با هزینه بالغ بر دویست و ده میلیون تومان با مشارکت سپاه ، بسیج و کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح شده است.