مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: ولی فقیه لوکوموتیو حرکت پیش برنده انقلاب اسلامی است و حیات این انقلاب وابسته به ولایت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ; حجت الاسلام رحیم علی طالعی در همایش انقلابیون دانشگاه آزاد مراغه که صبح یکشنبه به مناسبت دهه فجر در سالن همایش دانشگاه آزاد برگزار شد افزود: حیات اسلام درکشورمان وابسته به پیوند میان انقلاب و ولایت‌فقیه است و سربلندی انقلاب همچون همیشه با فرمانبرداری از رهبرمعظم انقلاب تحقق پیدا می کند.
وی افزود : انقلاب اسلامی به رهبریت حضرت امام خمینی (ره)ایستادگی را از حضرت زهرا (س) آموخته بود که مقابل شرق و غرب عالم ایستاد و انقلاب کرد.
وی در مورد ویژگی‌های بارز دخت نبی مکرم ‌اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: امروز عزت و افتخار انسانيت و بشريت از وجود با بركت حضرت صديقه طاهره(س) نشأت گرفته است.
حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری حضرت زهرا (س) و همچنین مکتب ایشان، به دخترها و زنان امروز جامعه ‌ما مسئولیت شناسی و مسئولیت‌پذیری را می‌آموزد.
وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) الگو و اسوه‌ای هستند که در تاریخ ماندگار شده‌اند، تاکید کرد: ایشان هیچ وقت شکایتی از همسر خود نداشت و بدون‌شک اگر همه زنان ویژگی‌های ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند در تمام امور زندگی موفق خواهند شد.
وی با بیان ویژگی های سیاسی شخصیت حضرت زهرا (س) اضافه کرد : عملکرد سیاسی حضرت زهرا (س) در دفاع از حریم ولایت، پس از دوران رحلت پیامبر اکرم (ص) تا زمان شهادت ایشان، از فرازهای مهم تاریخ اسلام است .
وی به موقعیت شناسی و بصیرت حضرت زهرا(س) اشاره کردو گفت : وجود نازنین حضرت زهرای مرضیه اولین شهیده ولایت بودند که فارغ از دفاع از همسر , خودش را برای ولایت فدا کردند.
حجت الاسلام رحیم علی طالعی به افزود: خطبه حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت و پیروی از حضرت علی(ع) نشانگر این است که زن با بهره مندی از عفاف حجاب و عفاف می‌تواند در مسائل اجتماعی و حکومتی نقش آفرینی کند.
وی در ادامه قانون الهی را از عوامل تشکیل حکومت اسلامی دانست و افزود: در کنار قانون الهی باید در راس امور جانشین امام زمان (عج) یعنی همان ولی فقیه باشد تا حکومت اسلامی تشکیل شود .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه سخاوت، شجاعت، بخشش، نرم خویی، سعه صدر، صبر و بردباری، خویشتنداری و… رابخشی از شخصیت ممتاز حضرت فاطمه(س)برشمد و افزود: اگر ملت های مسلمان این خصوصیات آن حضرت را برای خود الگوی قرار دهند در زندگی خود پیروز و سربلند خواهند شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه به مردمی بودن نظام را از عوامل دیگر حکومت اسلامی معرفی کرد و گفت : دشمن از مردمی بودن این نظام واهمه دارد و سعی دارد تا همیشه بین ولایت ومردم تفرقه و مردم را از ولایت جداکند اما کور خوانده است این مردم پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند چراکه این انقلاب را با خون جوانان خود آبیاری کرده اند .
انتهای پیام /