مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: تمام افتخارات، اقتدار، دستاوردها و ارزشهای ما در عرصه های مختلف به برکت خون شهدا ست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ; حجت الاسلام حسن کاملی فر در یادواره سرداران شهید حوزه 2 فتح شهرستان مراغه افزود: شهدا پهلوانان واقعی این نظام جمهوری اسلامی هستند که در روز های سخت جان خودشان را به طبق اخلاص گذاشتند و از این نظام مقدس دفاع و پشتیبانی کرده اند.

وی ادامه داد: در عظمت انقلاب اسلامی همین بس که از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز به مدت 39 سال همواره مورد توجه و غضب استکبار جهانی است و روزی را سراغ نداریم که در این مدت این انقلاب از گزند
دشمنان در امان باشد .

وی افزود: در طول این مدت راه و مسیر انقلاب یک راه ومسیر هموار نبوده و امروز همچنان از دشمنان با آگاه و و با تجربه و از دوستان نادان و نا آگاه که در تلاش هستند رژیم پهلوی را تبرئه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با این همه پیشرفت ها و موفقیتها زیر سئوال برند.

مسئول نمایندگی سپاه عاشورا با بیان اینکه این همه پیشرفتهای فعلی با دوران جاهلیت قابل مقایسه نیست، افزود: عده ای این همه پیشرفت های علمی و دستاورد های با افتخار انقلاب اسلامی را نادیده گرفته و با نادانی و جهل این نظام مقدس جمهوری اسلامی را که با خون پاک این شهیدان بدست آمده است را زیر سئوال می برند .

حجت الاسلام کاملی فر توضیح داد: ایران اسلامی امروز به قدری قوی و قدرتمند است که مورد اعتراف دشمن شده است .

وی گفت: واقعا این همه افتخار ودستاوردهای انقلاب اسلامی در هیچ زمینه ای قابل مقایسه با رژیم پهلوی نیست ولی عده ای غافل و نادان و سلطنت طلب می خواهند رژیم طاغوت را خوب جلوه دهند.

وی مدیریت و ایستادگی امام و رهبری را در مواقع حساس عامل اقتدار و عظمت ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: واقعا نوک پیکان دشمن به سوی ولایت فقیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج است

وی در ادامه افزود: تحلیل دشمن این است ، تا زمانی که ولی فقیه در کشور حاکم و سپاه پاسداران قوی و قدرتمند است جریان های برانداز قدرت براندازی نخواهند داشت .

حجت الاسلام کاملی فر حمایت مردم را یکی از عوامل قدرت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و کفت: تلاش دشمن این است که مردم را از نظام جدا بکند چون یکی از عوامل اقتدارنظام ، مردم است و آنها می دانند تا زمانی که این نظام با حمایت مردمی برخوردار است شکست نا پذیر است.

مسئول نمایندگی سپاه عاشورا با بیان اینکه امت با امام شکست نداردگفت: امت بی امام خطر ندارد و در مبارژه ثبات قدم ندارد اما ملت با امام شکست ندارد .

وی ادامه داد: این ملت نفوذ نا پذیر و حقیقتا رمز پیروزی و بقاء این نظام ولی فقیه است و دشمن از طریق تحریم ها و ضعف های اقتصادی در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت است .

وی گفت: تحلیل دشمن این است که گسترش تحریمها باعث جدایی مردم از این نظام خواهد بود اما زهی خیال باطل است این مردم بزرگوار همیشه ثابت کرده اند که پشتیبان این نظام و ولی فقیه هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را یک واقعیات دانست وگفت: کسی نمی تواند آن را انکار کند اما نباید الت دست دشمنان قسم خورده باشد .

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است که با کوچکترین حرکت در داخل کشور با تمام توان برای رشد و حمایت آن حرکت به میدان بیاید تا ضربه ای برای این نظام بزنند .

وی راه شهدا را راه امامت و ولایت دانست و افزود: در وصیعت نامه شهدا یکی از عواملی که مورد توجه و توصیه همه شهدا شده است حمایت از ولایت و تبعیت از ولایت فقیه است

وی با بیان اینکه اقتدار و موقعیت تشیع در طول تاریخ به این شرایط
مطلوب نرسیده است گفت: در سایه خون شهدا ی عزیز، اسلام و تشیع در یک شرایط خاصی قرار گرفته است، اسلام به مکتب تشیع و اهل بیت (ع) هم عزت و اقتدار داده است و به همین خاطر نظام اسلامی مورد توج دنیا قرار گرفته است و میلیونها انسان، عاشق و شیفته اسلام در کشورهای مختلف وجود دارد.

انتهای پیام /