رییس اداره تبلیغات اسلامی مراغه از شروع دوره آموزشی نقد منصفانه از دیدگاه امام خمینی (ه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد. حجت الاسلام علی امیری، روز دوشنبه گفت: این دوره برای ارتقای سطح بینش و آگاهی علاقه مندان در راستای نقد منصفانه و رعایت قوانین مربوط به این عرصه برگزار […]

۸۱۶۴۷۱۶۲-۶۵۲۰۹۶۸

رییس اداره تبلیغات اسلامی مراغه از شروع دوره آموزشی نقد منصفانه از دیدگاه امام خمینی (ه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام علی امیری، روز دوشنبه گفت: این دوره برای ارتقای سطح بینش و آگاهی علاقه مندان در راستای نقد منصفانه و رعایت قوانین مربوط به این عرصه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: تمامی فعالان فرهنگی به خصوص روحانیان، مداحان، ائمه جماعات و هیات امنای مساجد می توانند در این دوره آموزشی غیر حضوری ۱۶ ساعته ثبت نام و شرکت کنند.

حجت الاسلام امیری ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در این دوره آموزشی تا پنجم تیر ماه امسال می توانند با مراجعه به این اداره نسبت به ثبت نام و دریافت جزوه آموزشی اقدام کنند.

وی گفت: آزمون این دوره روز چهارشنبه ۱۰ تیر در محل اداره تبلیغات اسلامی واقع در خیابان شهید آیت الله مدرس این شهرستان برگزار خواهد شد .

انتهای پیام /