پدر شهید علی کنعانی گفت : اعتراض به گرانی و وضعیت اقتصادی کشور باید از راه های مسالمت آمیز انجام گیرد ؛ مردم حسینی مراغه نباید اجازه این آشوب‌ها را به فرصت‌طلبان بدهند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ پدر شهید علی کنعانی اولین مدافع حرم استان با اشاره به آشوب های اخیر در کشور و مراغه گفت : این آشوب ها به فضل الهی و با بصیرت و هوشیاری مردم ایران عبور خواهد کرد و بی آبرویی آن برای کسانی خواهد ماند که مغرضانه در حال جمع کردن هیزم به آتش دشمن هستند .

وی در خطاب به مردم حسینی و انقلابی شهرستان مراغه افزود : این شهر به عنوان یک شهر حسینی در ایران و حتی در برخی کشورهای اطراف شناخته می شود و مردم مراغه نباید اجازه دهند که برخی افراد که با اهداف پلید به دنبال بدنام کردن این شهر هستند به اهداف خود دست یابند .

وی خاطرنشان کرد : صف معترضین به گرانی با آشوبگران کاملا جداست و ما خودمان نیز به این وضعیت گرانی که در اثر سوء تدبیر مسئولان است اعتراض داریم ، ولی از راه های مسالمت‌آمیز باید اعتراض کرد .

وی تصریح کرد : دست پیدا و پنهان داعشی های داخلی که توسط آمریکا و اسرائیل هدایت می شود در این آشوب های خیابانی بخصوص در شهر حسینی مراغه کاملا مشخص است .

وی در پایان گفت : دشمنان قسم خورده انقلاب در هر برهه ای با ایجاد ناامنی قصد براندازی این انقلاب الهی را دارند ، ولی نمی دانند که فرزندان این انقلاب با نثار خون های خود هرگز اجازه نمی دهند که آن ها به اهداف شوم خود دست یابند .

انتهای پیام /