مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : روز ۹ دی روز بصیرت و بر هم زدن توطئه‌های دشمنان انقلاب علیه نظام‌ و مردم‌ بود‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حجت الاسلام رحیم علی طالعی در همایش 9 دی شهر خداجو در مسجد جامع این شهر افزود: اگر از ولایت فقیه اطاعت نداشته باشیم تمام اعمال و عبادات ما باطل است .
وی با بیان اینکه روز 9 دی روز بصیرت و بر هم زدن توطئه‌های دشمنان انقلاب علیه نظام‌ و مردم‌ بود گفت: هرکس و هرگروهی خلاف رهبری و ولی فقیه زمان خود حرکت کند دجار فتنه شده و نابود می شود.
وی خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در این روز عزیز و الهی روحیه ولایتمداری و انقلابی، وحدت و انسجام ملی رابه نمایش گذاشتند ودر برابر دشمن از رهبر خود و وطن عزیز خود دفاع کردند.
وی تاکید کرد: درست است که دشمنان نظام و فتنه‌گران خسارت سنگینی به کشور وارد کردند اما ما باید از عبرت‌ها و نکته‌های این روز درس بگیریم و هوشیار باشیم.
مسئول ستاد 9 دی شهرستان مراغه با بیان این‌که بیشترین خسارتی که فتنه‌گران به این مملکت وارد کردند علاوه از خسارت مالی، ناامید کردن مردم بود، تصریح کرد: فتنه‌گران چهره نظام اسلامی را خدشه‌دار و به مقدسات توهین کرده و مساجد را به آتش کشیدند که البته گناه فتنه‌گران بخشودنی نیست و باید در برابر ملت پاسخگو باشند.
وی ادامه داد: اگر در خانه ای تقوا و امام شناسی حاکم نباشد و اهالی خانه از دین و دشمن شناسی بیگانه باشند منحرف شده در مقابل دین و امام خود فتنه ایجاد می کنند لذا باید درخانواده به تربیت اسلامی اهمیت داده شود .
حجت الاسلام طالعی با بیان این‌که پیام حماسه ۹ دی بصیرت و تبعیت از ولایت است و مکر دشمن را متوجه باشیم، یادآور شد: فتنه یعنی فضای غبار آلود جامعه که در آن دشمن با دین بر علیه دین قیام می کند و به نظام و جامعه آسیب می رساند.
وی در ادامه به آسیب های فتنه اشاره کرد و گفت: در فتنه قدرت تشخیص حق را از مردم می گیرند و مردو را سرگردان می کنند و روبروی هم قرار می دهند .
وی همچنین به راه های موفقیت و پیشرفت جامعه اشاره کرد و افزود: اگر از ولی فقیه که آگاه به زمان است اطاعت و حق را از باطل بشناسیم مسیر پیشرفت را فراهم کرده ایم و پیروز خواهیم شد.
حجت الاسلام طالعی در ادامه گفت: راه حل مشکلات کشور در روحیه انقلابی‌گری مردم و مسئولین و توجه به اقتصاد مقاومتی است این دو عامل باعث خنثی شدن همه برنامه های دشمن خواهد بود .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خاطر نشان کرد: دشمن در فتنه 88 می خواست خون شهدا و امام شهدا را پایمال بکند که حضور با بصیرت مردم و تدابیر و هدایت های ولی فقیه و امام حاضر دشمن را ناکام گذاشت و به نظام مقدس جمهوری اسلامی روح وقدرت تازه ای بخشید.
وی ادامه داد: تازمانی اثبات کنیم ما ملت ایران اسلامی در صحنه و به خون شهدا پایبند هستیم هیچ آسیبی نظام ما را تهدید نخواهد کرد و سرآمد سایر کشور ها خواهیم بود.
وی در پایان سخنان خود به پیام همایش 9دب اشاره کرد و گفت: تجلی غیرت، بصیرت و اطاعت از رهبری پیام واقعی 9 دی است .