مسئول امور روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش گرامیداشت روز بصیرت در مسجد جامع مراغه گفت : تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم، باعث خنثی شدن تمامی فتنه ها و توطئه های دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی بخصوص در فتنه 88 شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ; حجت الاسلام رضایی افزود: متاسفانه به علت بی بصیرتی برخی خواص، بیشترین خسارت به کشور در زمان فتنه ۸۸ وارد شد.

وی ادامه داد: در فتنه 88  افراد مختلفی در لباس های مختلف موجب ایجاد مشکلات و هزینه های بسیاری به نظام اسلامی و کشورمان در این برهه حساس شدند.

حجت الاسلام رضایی اضافه کرد: آحاد مردم و مسئولان باید از وقایع تلخ عاشورا عبرت بگیرند و بدانند بی تفاوتی نسبت به دین و انقلاب موجب وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیری برای اسلام و نظام اسلامی همانند سال 60 هجری خواهد شد.

وی با بیان اینکه بصیرت و تبعیت از ولایت تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی جامعه و خنثی کننده توطئه های نظام سلطه است، اظهارداشت: با هوشیاری ملت بزرگ ایران در برابر هجمه ها و جریان های مخرب و خزنده داخلی و خارجی، چنین فتنه هایی رخ نخواهد داد.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر لزوم حفظ و تقویت روحیه استکبار ستیزی در جامعه افزود: نباید عده ای در داخل چنان با ترس و لرز به دشمن نگاه کنند و توانایی اظهار نظر درباره دشمن را نداشته باشند.

وی با اشاره به اذعان آمریکا و غرب به توانایی های دفاعی و بازدارنده کشورمان در منطقه و جهان ادامه داد: قدرت های پوشالی غرب هم اکنون به عدم توانایی رویارویی با نظام اسلامی اعتراف می کنند چراکه نمی دانند کشورمان و نیروهای مسلح ولایی و مکتبی مان با چه شگردی با آن ها مقابله خواهند کرد.

حجت الاسلام رضایی اضافه کرد: نظام سلطه و ایادی غربی آن به خیال خود فناوری هسته ای ایران را تحریم کردند ولی جوانان انقلابی این مرز و بوم ثابت کردند که کشورمان با تکیه بر قدرت داخلی می تواند جزو قدرت های بزرگ دنیا شود.

وی با اشاره به تذکرات اخیر رهبری به جریان های مختلف کشور در خصوص حفظ وحدت ملی اظهار کرد: کسانی که همه امکانات کشور در شرایط حاضر و قبل ها در دستشان بود حق ندارند، چهره اپوزوسیون به خود بگیرند لیکن آنان باید پاسخگوی عملکرد خودشان نیز باشند.

در این همایش که به مناسبت سالگرد حماسه نهم دی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، بیانیه سپاه مراغه در خصوص این مناسبت ملی قرائت و حاضران اقدام فتنه گران و حامیان آنان را در فتنه 88 محکوم کرده و با آرمان های رهبری تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/