دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان مراغه خبر داد :

آغاز اکران فیلم های جشنواره عمار در مراغه/ اکران بیش از 300 فیلم در جشنواره امسال

  پرینت
آغاز اکران فیلم های جشنواره عمار در مراغه/ اکران بیش از 300 فیلم در جشنواره امسال
شناسه خبر : 17339 | تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ | ارسال توسط :

هادی سروری زاد با اشاره به آغاز اکران فیلم های جشنواره مردمی فیلم عمار در مراغه گفت : جشنواره مردمى عمار یک واکنش و اعتراض مردمى به مسیر انحرافى جامعه هنرى است که به صورت مردمی و کاملاً خود جوش شروع به فعالیت کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان مراغه با اشاره به آغاز توزیع فیلم های این جشنواره عمار گفت : بیش از 300 اثر در موضوعات مختلف آماده اکران در شهرستان مراغه است .

هادی سروری زاد افزود : این جشنواره بعد از فتنه ۸۸ به‌طور خود جوش و مردمی  ایجاد شد و زمینه ای شد برای پخش فیلم های مردمی و روشنگرانه  که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بود .

وی خاطرنشان کرد :  پس از گذشت 8 سال از بنیان گزاری ، این جشنواره  توانسته است جای خود را در بین مردم باز کرده و ارتباط عمیقی ایجاد کند.

سروری زاد تصریح کرد : جشنواره مردمى عمار یک واکنش و اعتراض مردمى به مسیر انحرافى جامعه هنرى است که با دغدغه‌هاى مردم فاصله‌اى به اندازه زمین تا آسمان دارند.

وی اضافه کرد: فیلم های جشنواره عمار در سطح شهر در مساجد ، کانون ها ، پایگاه ها ، هیئت ها و با هماهنگی در جمع خانواده ها اکران می شود .

هادی سروری زاد با اشاره به اینکه امسال جشنواره فیلم عمار برای هشتمین بار در شهرستان برگزار می‌شود، گفت: بیش از 300  اثر  فیلم داستانی کوتاه و بلند ، انیمیشن ، مستند ، نماهنگ در ۱۵ موضوع و در قالب ۲۰‌ عدد لوح فشرده است از طرف جشنواره به دبیرخانه ارسال‌شده است.

وی ادامه داد : این فیلم‌ها در مباحث مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، مذهبی اکران می‌شوند.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان مراغه خاطرنشان کرد : از تمام دوستداران فرهنگ انقلاب اسلامی خواهشمندیم با اکران فیلم ها فرهنگ اسلام و انقلاب را گسترش دهند

وی تصریح کرد : علاقه‌مندان جهت دریافت فیلم‌ها در قالب بسته‌های جشنواره می توانند با تماس تلفنی با شماره موبایل ۰۹۳۳۸۶۵۵۸۸۱ این فیلم ها را تهیه کنند .

در این نشست فیلم کوتاه “گل سرخ” به کارگردانی علی حاتمی هنرمند مراغه ای اکران گردید.

انتهای پیام /

برچسب ها
نوشته های مشابه
عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را نابود کرد
اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
راه ارتباطی ۳۰۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی بسته شد
تعجب صهیونیست‌ها از وطن فروشی علی کریمی
اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
تبریز در مسیر حذف باکس های زباله شهری
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.