بخشدار بخش سراجو مراغه گفت : مشکل قطعی آب روستای صومعه سفلی به دلیل تعمیرات خط انتقال آب بود که با تلاش شبانه روزی عوامل آب و فاضلاب روستایی مرتفع شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، چند تن از اهالی روستای صومعه سفلی با مراجعه به خبرنگار ما از قطعی مکرر آب این روستا در طول سال شکایت کردند .

اهالی این روستا مدعی هستند که نزدیک به 10 روز است آب شرب این روستا قطع است و مسئولین جواب گوی این مشکل نیستند .

یکی از اهالی روستا در گفت گو با خبرنگار ما گفت : دهیار شوراها و حتی آب بان این روستا شهرنشین هستند و به مردم توجه نمی کنند .

وی افزود : در طول سال جاری نزدیک به 20 بار این مشکل به وجود آمده است و هر بار 3 الی 4 روز این مشکل ادامه داشته است .

بخشدار بخش سراجو مراغه در گفت و گو با خبرنگار ما در جواب این اظهارات گفت : در حال حاضر آب این روستا و روستاهای بعدی وصل است و نزدیک به 5 روز آب قطع بود که آن هم به دلیل تعمیرات خط انتقال آب به ناچار انجام پذیرفت .

نقی محمدی افزود : خط انتقال 315 سراجوی شرقی به دلیل فرسوده بودن نیازمند بازسازی و تعمیرات بود که با تلاش شبانه روزی همکاران آب و فاضلاب روستایی در کمترین فرصت این مشکل برطرف شد .

وی درخصوص شهرنشین بودن دهیارها هم گفت : دهیاران به دو صورت تمام وقت و پاره وقت فعالیت می کنند که دهیار این روستا پاره وقت است و در وقت های مقرر موظف است در روستا باشد که البته اکثراً در روستا حضور دارد .

رئیس آب و فاضلاب روستایی مراغه هم در این خصوص گفت : مشکل قطعی آب این روستا به دلیل تعمیرات ایجاد شده بود که آن هم به ناچار باید انجام می گرفت که مردم بیشتر از این دچار مضیقه نشوند .

مسعود بذرافشان افزود : به دلیل اینکه مردم در فصل تابستان نیاز بیشتری به آب دارند مجبور شدیم این تعمیرات را در این فصل از سال انجام دهیم و از روز پنجشنبه نیز آب این روستا وصل است .

وی خاطرنشان کرد : همکاران ما به صورت شبانه روزی در پی حل مشکل انتقال آب بودند که مردم بیش از این دچار مشکل نشوند .

انتهای پیام /