رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری امام مهدی (عج) مسجد شریعت آباد مراغه گفت: خیران و نیکوکاران این مرکز 100 میلیون ریال برای تهیه اقلام شب یلدای 180خانواده نیازمند مراغه اهدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، علیرضا فرشاد روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ما گفت : این میزان کمک خیرین صرف خرید میوه و موادغذایی شب یلدا و کمک نقدی برای 180 خانواده نیازمند در شهرستان مراغه شد.

وی افزود : این اقلام شامل برنج ، روغن ، گوشت قرمز و میوه بودند که روز گذشته در بین خانواده های تحت پوشش این مرکز توزیع شدند .

وی خاطرنشان کرد : از ابتدای سال جاری 2 میلیارد ریال کالا و کمک نقدی توسط مرکز نیکوکاری امام مهدی (عج) مسجد شریعت آباد به خانواده های مستحق و آبرومند تحت پوشش این مرکز کمک شده است .

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری مسجد شریعت آباد مراغه با اشاره به مردم محور بودن فعالیت مرکز نیکوکاری تصریح کرد : فعالیت مراکز نیکوکاری با محوریت قرار گرفتن مردم و معتمدان محله در کمک به نیازمندان است و این مراکز نقش بسزایی در هم‌افزایی کمک‌های مردمی ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری همکار کمیته امداد هستند و به صورت مستقل فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته امداد در اداره امور مراکز نیکوکاری دخالت نمی‌کند و فقط تجارب خود را در اختیار آنها قرار می‌دهد و از استقلال مالی و اداری برخوردار هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : نیکوکاران و خیران آخرت اندیش می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب  019734567007 نزد بانک صادرات و کمک های غیر نقدی خود را به آدرس خیابان انقلاب جنوبی – محله شریعت آباد – مسجد شریعت آباد – دفتر مرکز نیکوکاری امام مهدی (عج) ارسال نمایند

انتهای پیام /