رئیس اتحادیه میوه و تره بار مراغه گفت: به علت فراوانی میوه، امسال قیمت میوه ها برای شب یلدا تغییر چشمگیری نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، رئیس اتحادیه میوه و تره بار  مراغه در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص تغییر قیمت میوه در شب یلدا امسال ، گفت: در حال حاضر پیش‌بینی برای افزایش قیمت میوه در شب یلدا نداریم و خوشبختانه در تأمین بسیاری از انواع میوه‌ها با مشکل روبرو نیستیم.

قریشی پور افزود : با توجه به اینکه میوه شب یلدا به صورت مستقیم از شمال به شهرستان وارد شده است پیش بینی می شود قیمت میوه با شهرهای هم‌جوار که در یک حدود باشد .

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار در خصوص قیمت میوه‌های شب یلدا گفت: قیمت هر کیلو انار 4 تا 7 هزار تومان ، قیمت هر کیلو کیوی 3هزار و 500 الی 5 هزار تومان ، قیمت هر کیلو پرتقال 2 الی 3 هزار تومان ، قیمت هر کیلو سیب 4 هزار تومان ، و قیمت هر کیلو هندوانه هم از 2 الی 3 هزار تومان به فروش می‌رسد.
وی گفت: در سال جاری به اندازه کافی انواع میوه شب یلدا از جمله سیب، انار، کیوی و سایر میوه ها در بازار وجود دارد و نگرانی در خصوص افزایش قیمت ها وجود ندارد.

وی در پایان گفت : مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با شماره 124 که مربوط به ستاد خبری اداره بازرگانی است تماس حاصل نمایند .

انتهای پیام /