مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مراغه گفت : بعد از ظهر امروز منزل مسکونی واقع در خیابان معلم شمالی دچار حریق شد که با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی مهار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مراغه در گفتگو با خبرنگار رصدمراغا اعلام کرد : ساعت 15:37 امروز ، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر حریق خانه مسکونی واقع در خیابان معلم شمالی روبروی کتابخانه عمومی ” ، بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مراغه ، نیروهای آتش نشان را به محل حادثه اعزام کرد.
جواد پنداشته با بیان اینکه آتش نشانان نسبت به اطفای کامل آتش در کمترین زمان ممکن اقدام کرده و از گسترش آن جلوگیری کردند افزود: با مهار سریع آتش سوزی از سوی تیم آتش نشانی ، آتش سوزی بلافاصله مهار شد .
پنداشته با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته است خاطرنشان کرد : در این حادثه کسی دچار جراحت نشده است اما متاسفانه خسارات مالی بر این منزل وارد شده است.
وی با اشاره به اینکه علت و میزان خسارت وارده در دست بررسی است،افزود: آتش‌نشانان پس از لکه گیری کامل محل آتش‌سوزی و ایمن‌سازی محل حادثه به ایستگاه مربوطه مراجعت کردند.

انتهای پیام /