مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مراغه از قرائت کنتور آب مشترکین بصورت مکانیزه و چاپ قبض همزمان با استفاده از تلفن همراه در این شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حسین صدیقی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت : در راستای تکریم از ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی شرکت آب و فاضلاب مراغه مبادرت به قرائت و چاپ در محل قبوض آب بهاء مشترکین از طریق دستگاه موبایل به صورت هوشمند نموده است .

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و تسریع در انجام کارها ی مشترکین محترم جزء وظایف سازمانی این شرکت می باشد در این راستا شرکت آب و فاضلاب مراغه مبادرت به استفاده از این فنّاوری نوین نموده است که با بهره برداری از این وسایل مدرن در هفته آینده 25 آذرماه سال جاری شاهد تسریع در عملکرد و کاهش چشمگیر اشتباهات مربوط به قرائت کنتور خوانی و همچنین پایین بودن هزینه های جاری این طرح خواهیم بود .

وی خاطرنشان کرد : صرفه جویی بسیار بالا در مصرف کاغذ و خصوصاً قبوض آب بهاء ، کاهش زمان قرائت و توزیع قبوض آب بهاء با بالاترین سرعت عمل از مزایای این طرح ابتکاری است .

وی تصریح کرد : با استفاده از این سیستم مدرن شرکت آب و فاضلاب ، از صرفه جویی 5 – 4 برابری در هزینه های کاغذ قبوض نسبت به کاغذ های چاپی برخوردار خواهد شد .

وی اضافه کرد : امکان پرداخت با بارکد دو سه بعدی توسط مشترکین در محل قرائت ، امکان ارسال مبلغ قبض آب بهاء از طریق سامانه پیامکی بصورت آنی و مجهز بودن به سیستم  GPS  برای کنترل روند قرائت و اصلاح کد بندی مناطق از دیگر مزایای این طرح است .

انتهای پیام/