رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه از اعزام و قصاوت داور بین المللی این شهرستان در مسابقات جام جهانی سپک تاکرا در تایلند خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، مهدی نوائی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: غلامرضا عبدی داور اهل این شهرستان به عنوان یکی از 2 داور کشورمان روزجمعه به مسابقات جهانی سپک تاکرا در کشور تایلند اعزام شد.

وی ادامه داد: این داور بین المللی که هم اکنون نیز سرپرست تیم های پایه و مربی تیم سپک تاکرای کشورمان و رئیس کمیته این رشته در آذربایجان شرقی را نیز در کارنامه داشته، در این رقابت ها قضاوت می کند.

نوایی افزود : این داور بین المللی مراغه اولین بازی را صبح امروز به عنوان داور اول در بخش هوپ تاکرا برای تیم آلمان قضاوت کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود این شهرستان در رشته نوپای سپک تاکرا اضافه کرد: حضور نوجوانان این شهرستان در اردوی آمادگی تیم ملی جوانان کشورمان گوشه ای از استعدادهای ناب نسل آینده ساز این منطقه در مسیر افتخار آفرینی ورزش قهرمانی است.

مسابقات جام جهانی سپک تاکرا از امروز به مدت 10 روز در کشور تایلند آغاز شده و کشورمان در سید اول این رقابت ها به رقابت با حریفان خود خواهد پرداخت.