مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای شمالغرب کشور گفت : توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران باعث نقش تاثیر گذار آن در منطقه و حتی جهان شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حجت الاسلام مهدوی در همایش جوان انقلابی که در دانشگاه مراغه برگزار شد با اشاره به اینکه قدرت نظامی یکی از مؤلفه های اقتدار یک کشور است گفت : توان نظامی برای تضمین قدرت دفاعی هر کشوری، مقوله‌ای امنیت‌بخش در برابر تهدیدهای امنیتی محسوب می‌شود .

وی افزود : امروز به برکت قدرت و اقتدار موشکی و نظامی و با تلاش‌های نیروهای مسلح کشور به پشتوانه ملت بزرگ ایران ، نه تنها در داخل، بلکه هزاران کیلومتر خارج از مرزهای کشور، شاهد نقش تأثیرگذار جمهوری اسلامی در معادلات جهان هستیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای شمالغرب کشور با بیان اینکه قدرت نظامی ایران در راستای صلح جهانی ایجاد شده است خاطرنشان کرد : قدرت دفاعی و موشکی ایران بر مبنا و تاکید بر صلح منطقه‌ای و جهانی بوده و مسیر حرکت خود را با اقتدار و توجه به این حوزه‌ها، ادامه می‌دهد

وی ادامه داد : امروز استراتژی دشمن تغییر نگرش فرهنگی و اجتماعی افراد جامعه به سوی فرهنگ غربی و دور کردن آنها از فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی است که به نوعی تهدید فرهنگی نام دارد .

وی تصریح کرد : در این نوع تهدید دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال تغییر ذائقه مردم و با تحریم‌های ظالمانه به دنبال فشارهای اقتصادی و قرار دادن مردم در مقابل حاکمیت است و در دراز مدت نتیجه‌ای که این تهدیدات به دنبال دارد، چرخش ذهن مردم به سمت اهداف دشمن خواهد بود.

انتهای پیام /