مسئول باشگاه عبدی مراغه از راه اندازی مرکز استعدادیابی باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز خبرداد و گفت: این مرکز در رشته های مختلف ورزشی فعالیت خواهد کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ غلامرضا عبدی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما افزود: در قالب تفاهم نامه و قرارداد راه اندازی این مرکز، باشگاه تراکتورسازی از تیم های ورزشی حمایت کرده و در راستای شناسایی استعدادهای ورزشی با باشگاه عبدی همکاری می کند.

وی افزود : هدف باشگاه تراکتورسازی تبریز از تاسیس آکادمی در شهرستانها استعدادیابی و جذب بازیکنان به تیم های اصلی تراکتورسازی می باشد.

وی ادامه داد : امیدواریم بازیکنان شهرستان مراغه از این موقعیت برای پیوستن به تیم های تراکتورسازی تبریز استفاده کنند.

وی همچنین گفت : به تمام شرکت کنندگان در تمرینات کارت عضویت و در پایان گواهی شرکت از سوی آکادمی باشگاه تراکتورسازی تبریز صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه همکاری که با حضور قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز امضا شد، باشگاه عبدی مراغه به عنوان متولی مرکز استعدادیابی این باشگاه بزرگ در جنوب آذربایجان شرقی فعالیت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس، باشگاه عبدی در قالب همکاری با باشگاه تراکتورسازی، در رشته های فوتبال، فوتسال، سپک تاکرا و سایر رشته های ورزشی به جذب جوانان مستعد این منطقه خواهد پرداخت.

عبدی گفت: همچنین بر اساس این تفاهم نامه همکاری، باشگاه عبدی با تشکیل تیم های فوتسال نوجوانان و سپک تاکرا با نام تراکتورسازی تبریز در مسابقات استانی و کشوری شرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این باشگاه از ظرفیت های مناسبی برای استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی برخوردار است افزود: هم اکنون 350 نفر در تیم های پایه این باشگاه در رشته های فوتبال، فوتسال و سپک تاکرا در 2 بخش پسران و دختران عضویت دارند.

وی ادامه داد: با امضای این تفاهم نامه، فعالیت این مرکز استعدادیابی در این شهرستان آغاز شده و همکاری مستمر این باشگاه با باشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی تراکتورسازی فصل جدیدی در توسعه ورزش قهرمانی را در این خطه از آذربایجان رقم خواهد زد.

انتهای پیام/