معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت : همه دوستداران انقلاب اسلامی و کسانی که در راستای اهداف انقلاب بدون هیچ چشم‌داشتی در حال خدمت به مردم هستند در زمرۀ بسیجیان محاسبه می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ; معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا در نشست بصیرتی و روشنگری کانون بسیج فرهنگیان مراغه که شامگاه یکشنبه در تالار شهید بهشتی برگزار شد گفت : تفکر بسیجی نه تنها در منطقه بلکه در نقاط دیگر دنیا نیز طنین انداز شده است و روز به روز در حال افزایش است.

علی حسین هاشم‌پور افزود : تفکر بسیجی مختص یک حزب و یا گروه خاصی نیست و کسی نمی تواند در مقابل آن جبهه بگیرد چرا که یک تفکر پویا و رو به رشد است.

وی خاطرنشان کرد : بسیاری از پروژه ها از جمله پارس جنوبی و بسیاری از پروژه های پالایشگاهی مرهون تفکر بسیجی است در صورتی که کسی باور نمی کرد جوانان توانای سپاه و بسیج بتوانند این پروژه ها را با موفقیت به پایان برسانند.

هاشم پور تصریح کرد : تفکر بسیجی سرشار از شجاعت و عزت نفس است و اجازه نمی دهد چشم ناپاکی به نظام و اسلام نگاه چپ بکند که نمونه بارز آن حضور مقتدرانه رزمندگان مدافع حرم در سوریه و عراق است.

وی با اشاره به اینکه بسیج مفهومی محدود به سلیقه خاص سیاسی نیست اضافه کرد : مکتب بسیج مکتبی است که همه با هر سلیقه ای میتوانند زیر مجموعه آن قرار بگیرند تا جایی که معاند نباشند .

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت : بسیجی نظامی خشک و خالی نیست و فقط یکی از کارهای بسیج نظامی گری است در صورتی که ۲۲ قشر بسیج  برنامه ها و اهداف دیگری را دنبال می کنند.

وی ادامه داد : در هر جایی از کشور پیشرفت چشم گیر وجود دارد قطعاً در آنجا تفکر جهادی و مدیریت بسیجی حاکم بوده است و هر جا این تفکر حاکم نبوده پیشرفت چندانی به چشم نمی خورد.

هاشم پور در پایان افزود : بسیج در تمامی دولت ها از دولت  هاشمی و خاتمی گرفته تا دولت احمدی نژاد و روحانی همواره به یاری دولت ها رفته است چرا که در تفکر بسیجی پیشرفت و توسعه کشور و نظام مهم تر از سلایق سیاسی است.

انتهای پیام /