فرمانده سپاه مراغه گفت : انقلاب اسلامی تأثیرات شگرفی در مرزهای پیرامون خود داشته است و الگوی استقامت در برابر استکبار، تحفه انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ فرمانده سپاه مراغه در همایش مشترک ارتش و سپاه که در حسینیه پادگان امام رضا (ع) برگزار شد با یادآوری اهداف و آرمان های امام خمینی (ره) درباره تشکیل بسیج پرداخت و گفت: شجره طیبه بسیج یکی از تشکل های ارزشمندی است که امام راحل در زمان حیات خود ضرورت تشکیل آن را تشخیص و فرمان آن را صادر کرد.

سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود : دفاع همه جانبه از نظام در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی اولویت اصلی بود که امام راحل در کنار همه تشکل های نظامی، فرمان تشکیل بسیج را برای نهادینه کردن دفاع در مردم صادر کرد.

وی با اشاره به اهمیت اتحاد نیروهای مسلح در کشور خاطرنشان کرد : امروز به برکت اتحاد و انسجام نیروهای مسلح آسمان و خاک ایران امن ترین آسمان و خاک دنیا است .

وی سپاه و ارتش را یک روح واحد در دو سازمان دانست و تأکید کرد: ارتش و سپاه یک روح واحد و مشت آهنین ملت ایران برابر جبهه دشمن است و هرگونه تلاش برای تضعیف و ایجاد اختلاف و شکاف بین نیروهای مسلح و مدافع انقلاب و کشور محکوم به شکست است.

سامی تصریح کرد : الگوی استقامت در برابر استکبار، تحفه انقلاب اسلامی ایران و تمامی نیروهای انقلابی دنیا که در مقابل نظام استکباری قد علم کرده اند از انقلاب اسلامی تأثیر گرفته اند .

وی با اشاره به شکست داعش در سوریه اضافه کرد : شکست داعش پیروزی بزرگ جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی در سوریه و شکست بزرگ آمریکا و ایادی آن در منطقه بود

وی ادامه داد : یکی دیگر از شکست های آمریکا در سوریه این بود که همواره تأکید می کرد که بشار اسد باید از قدرت برکنار شود اما حضور سرنوشت ساز ایران  در سوریه به فرماندهی سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی درست عکس گفته آمریکا را محقق کرد .

انتهای پیام /