فرمانده سپاه مراغه گفت : دشمن پس از اینکه نتوانست با روش های گذشته با جمهوری اسلامی مقابله کند دست به تغییر تاکتیک زد و شیوه های دشمنی خود را عوض کرده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ; سرهنگ پاسدار رضا سامی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان مراغه گفت : بسیجی فقط منحصر در افرادی که تحت گردان های بسیج سازمان دهی شده اند نمی شود ، هر کس در راستای فرامین مقام معظم رهبری قدم بردارد و مومن و متعهد و دوستار نظام باشد یک بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه شیوه های دشمنی دشمن در مقابله با پیشرفت های جمهوری اسلامی فرق کرده است افزود : دشمن در صدد است تا جای ارزش ها و ضد ارزش ها را تغییر دهد و مسائل قبیح و زشت را که به دور ار فرهنگ و آداب ما است عادی جلوه دهد.

سامی خاطرنشان کرد : تغییر سبک زندگی ملت ایران توسط اتاق های فکر دشمن از دسیسه هایی که رهبر معظم انقلاب نیز بارها تذکر داده اند و نباید اجازه داد فرهنگ بیگانه جایگزین فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی بشود.

وی تصریح کرد : دو قطبی کردن جامعه , نفوذ در مراکز تصمیم ساز جمهوری اسلامی , قرار دادن نهاد های انقلابی در مقابل مردم و ده ها توطعه دیگر همه و همه از نقشه های شوم دشمنان قسم خورده انقلاب است.

فرمانده سپاه مراغه اضافه کرد : دشمن هر وقت از زاویه هر نهادی در جمهوری اسلامی ضربه می بیند و شکست می خورد , هجمه سنگینی به آن نهاد وارد می کند اما نمی داند که نمی تواند اتحاد و یکپارچگی ملت ایران را از بین ببرد ، منتهی باید هوشیار بود.

وی راه برون رفت از مشکلات را ترویج گفتمان انقلابی گری دانست و گفت : رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها و بارها راه برون رفت از تمامی مشکلات در کشور را ترویج گفتمان انقلابی گری بیان کرده اند.

وی در پایان افزود : در هر عرصه ای از این نظام مقدس اسلامی تفکر انقلابی حاکم بوده است موفقیت و پیشرفت به چشم می خورد و هر جا این تفکر وجود نداشته است شاهد رکود بوده ایم.

انتهای پیام /