مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه با اشاره به ویژگی های بسیجیان در عصر حاضر گفت: بسیج همواره در عرصه های حطیر جامعه، اهل تقوا، ولایتمدار، دشمن شناس و همیشه در صحنه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛  حجت الاسلام رحیم علی طالعی روز پنجشنبه در آیین غبار روبی مزار شهدای مراغه به مناسبت هفته بسیج افزود: بسیج در طول سالها در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی پرچم اسلام را در اهتزاز نگه داشته است.

وی ادامه داد: توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در قالب هجمه ها و نقشه های شوم از جمله ایجاد جریان های تکفیری و تروریستی در منطقه به واسطه وجود تفکر بسیج در بین ملت های منطقه شکست خورده است.

وی اضافه کرد: تشکیل گروه های تروریستی چون داعش به دلیل بی بصیرتی و جهالت مردن موجود در برخی کشورهای منطقه و در قالب احیای تفکری مانند خوارج صدر اسلام همه با حمایت های نظام سلطه در منطقه شکل گرفته است.

وی گفت: داعش به عنوان گروه تروریستی و تکفیری همچون غده سرطانی که با حمایت استکبار و پول های فوعون ها و قارون های منطقه هم اکنون با مجاهدت و اتحاد امت اسلامی و وجود فرهنگ و تفکر بسیجی در آنان شکست خورده است.

وی ادامه داد: شکست داعش نشان داد، نسخه ای که نظام سلطه و مزدوران منطقه ای آن بریا ملت های منطقه پیچده بودند، چیزی جز اسلام تکفیری و بهره گیری از آن برای ایجاد تفرقه و نیز ایجاد امنیت برای صهونیست ها در منطقه نیست.

وی اضافه کرد: هم اکنون نیز با الگوگرفتن از تفکر بسیج در منطقه و اتحاد کشورهای اسلامی در برابر تجزه عراق و سوریه ایستادیم و این ایستادگی برای شکست کامل نظام سلطه و صهیونیسم جهانی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به هجمه های دشمن برای ضربه زدن به آر مان ها و ارزش های نظام اسلامی افزود: هوشیاری در برابر جریان نفاق و نفوذ و نیز عدم سازش با نظام سلطه موجب تعالی و پیشگیری از هرگونه تباهی و انحراف در جامعه اسلامی است.

 در این ایین که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، جمعی از مردم، مسئولان و یگان هایی از نیروهای مسلح مراغه با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای این شهرستان با آرمان های شهدا و رهبری تجدید میثاق کردند..

انتهای پیام