پدر شهید مدافع حرم امین کریمی گفت : نابودی داعش در سوریه به برکت خون شهدا و تلاش های رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی محقق شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ پدر شهید امین کریمی سومین شهید مدافع حرم شهرستان مراغه در مصاحبه با خبرنگار ما در رابطه با نابودی داعش گفت : از قبل پیگیر اخبار سوریه بودم ولی وقتی امروز پیام سردار سلیمانی را درباره پایان شجره خبیثه داعش شنیدم خیلی خوشحال شدم .

الیاس کریمی با اشاره به اینکه نابودی داعش ثمره خون شهدای مدافع حرم است افزود : خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگذارم که خون شهدا هدر نرفت و نابودی داعش که در اثر رشادت های مدافعان حرم و شهدای گرانقدرمان بود باعث شادی خانواده های شهدا شد .

وی خاطرنشان کرد : داعش و امثال آن دست نشانده های شیطان بزرگ و ایادی آن چون رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود در منطقه هستند و با نابودی این شجره خبیثه پیروزی بزرگ جبهه مقاومت در برابر آمریکا و هم پیمانان آن در منطقه رقم خورده است .

پدر شهید مدافع حرم تصریح کرد : دشمنان اسلام با به جان هم انداختن مسلمانان در صدد این بودند که حاشیه امنی برای رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کنند که مطمئناً شکست داعش ، شکست بزرگ آمریکا و دیگر کشورهای فتنه گر در منطقه است .

وی با اشاره به نقش تأثیر گذار رهبر انقلاب در منطقه و پیروزی های جبهه مقاومت تأکید کرد : قطعاً پیروزی های جبهه مقاومت در اثر هدایت‌های امام گونه رهبر معظم انقلاب رقم خورده است و اگر هدایت های ایشان نبود به این زودی ها نمی‌شد از شر چنین فتنه هایی خلاص شد .

کریمی در پایان گفت : از طرف تمامی خانواده شهدای مدافع حرم از تمامی رزمندگان جبهه مقاومت بخصوص سردار سلیمانی تشکر و قدردانی می کنم و از جوانان عزیز می خواهم شهدای مدافع حرم را از یاد نبرند و حتی بعد از اتمام جنگ در سوریه و دیگر کشورها نیز به یاد این شهدا باشند .

انتهای پیام /