فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی که یادگار با ارزش امام راحل است ، فرهنگ دین مداری، خدا محوری و ولایت مداری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار رضا سامی در دیدار با بسیجیان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان  افزود: بسیج یک ارگان و نهاد نیست بسیج یک فرهنگ و طرز تفکر است و چون نهاد و ارگان نیست زمان و مکان و موقعیت جغرافیایی خاصی هم ندارد.
وی  به خلاصه ای از فرمایشات مقام معظم رهبری را برای بسیجیان بیان کردو افزود :  امام با تأسیس بسیج انقلاب ما را برای همیشه تاریخ ماندگار کردند.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه در این دیدار ها  اظهار داشتند: فرهنگ و تفکر بسیجی، فرهنگ دین مداری، خدا محوری و ولایت مداری است و هرکس با فرهنگ عاشورا آشنا باشد و آن را عمل نماید بسیجی است.
سامی اضافه کرد: غرض از راه اندازی بسیج فقط بعد نظامی نیست و بسیجی باید در همه عرصه ها نمونه باشد و حرف اول را بزند.
وی بسیج را یک فرهنگ و طرز تفکر و اعتقاد بیان نمودو گفت:  به همین دلیل بسیجی و فرهنگ بسیجی مقدس است و باید این قداست را حفظ کنیم
وی افزود: بسیجی باید دارای قدرت فکر و تفکر قوی باشد و مسائل سیاسی روز را بتواند تحلیل کند ، بسیجی نباید ساده اندیش و سطحی نگر باشد بسیجی باید اهل گذشت و ایثار و قانونمند در همه امور باشد.
وی گفت : بسیجیان مدافع ارزشهای انقلاب اسلامی می باشند و هدف از این دیدارها تجلیل و قدردانی از این عزیزان می باشد
رضا سامی  در پایان گفت : ما مدیون شهیدان و بسیجیانی هستیم که مخلصانه در این نهاد ارزشمند در خدمت به مردم و دفاع از کیان انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
در پایان این دیدارها با اهداء هدایایی از این عزیزان قدردانی گردید.