فرمانده سپاه ناحیه مراغه با اشاره به نقش بسیج در اجرای طرح های جهادی گفت: محرومیت زدایی از جامعه یکی از دغدغه های اصلی سپاه و بسیج است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار رضا سامی در مراسم افتتاح دو پل مواصلاتی روستای گلچوان این شهرستان  افزود: سپاه همواره در کنار مردم بوده و علاوه بر تأمین امنیت و آرامش در بحث محرومیت‌زدایی نیز پیشگام بوده است.
وی با اشاره به نقش سپاه در محرومیت زدایی از کشور خاطرنشان کرد: این فقر و محرومیت در جامعه  برای سپاه رنج آور است. زیرا سپاه نه از مناطق نظامی بلکه از همین مردم تشکیل شده است.
سامی  با اشاره به اینکه سپاه خود را از مردم و در کنار مردم می‌داند خاطرنشان کرد:سپاه در راستا ی محرومیت‌زدایی از هیچ کمکی و تلاشی دریغ نخواهد کرد.
وی  خاطر نشان کرد :فرزندان سپاه از فرزندان شما مردم هستند و برای مقابله با هرگونه اقدام و تهدیدی علیه  مردم، کشور، نظام و انقلاب آمادگی کامل دارند.
وی افزود: این نهاد انقلابی در طرح های ملی، بهره برداری از توان متخصصان بسیجی در امور فنی،‌ سازندگی،‌ محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی و انجام فعالیت های گروهی و تقویت روحیه مسئولیت پذیری با بهره گیری از ظرفیت های بومی، محلی  و کمک به امداد رسانی در حوادث و سوانح غیر مترقبه در جامعه، نقش بی بدیل خود را ایفا کرده و خواهد کرد.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه  با تاکید بر این که این نهاد مقدس نگهبان دستاوردهای انقلاب است، افزود: بسیج همواره در حوزه های بهداشتی و محرومیت زدایی در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی  دفاع و امنیت را از مهمترین مأموریتهای  سپاه برشمرد و افزود: در طول سال‌های اخیرهمت  این نهاد انقلابی آن است  که در کنار ماموریت‌های اصلی ، محرومیت‌زدایی را در اولویت کاری خود قرار دهد.
در این مراسم دو پل مواصلاتی روستای گل چوان به همت  بسیج سازندگی شهرستان مراغه و مردم این روستا با هزینه بالغ بر 10 میلیون تومان هزینه افتتاح شد