سپاه ناحیه مراغه آماده جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق زلزله زده است ، لذا مردم در اسرع وقت کمک های خود را به پایگاه ها و مراکز سپاه در سطح شهر تحویل دهند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ; سرهنگ پاسدار رضا سامی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت حادثه دلخراش زلزله که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنانمان شد آمادگی کامل خود را برای جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مناطق زلزله زده اعلام کرد .

وی افزود : خبر جان‌باختن جمعی از هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه در اثر وقوع زلزله موجب تاثر و تألم قلبی ملت بزرگ ایران شد.

وی اضافه کرد : اینجانب با نهایت تأسف، مصیبت وارده را به خانواده‌های داغدار تسلیت گفته و از درگاه پروردگار متعال برای آنان رحمت واسع و برای بازماندگان داغدیده اجر و صبر جمیل مسئلت و نیز آمادگی کامل سپاه ناحیه مراغه را برای امدادرسانی به آسیب دیدگان اعلام می‌کنم.

فرمانده سپاه مراغه ادامه داد: هم اکنون سپاه ناحیه مراغه  آمادگی لازم را در جمع آوری کمکهای نقدی و یا غیر نقدی مردم را دارد و پس از جمع آوری؛ این کمکها را در قالب محموله به مناطق زلزله زده ارسال خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: لذا از مردم نوع دوست شهرستان مراغه  درخواست داریم  در اسرع وقت هرگونه کمک‌های نقدی و یا غیر نقدی خود از جمله  مواد غذایی کنسروی، وسایل گرمایشی، پتو، مواد بهداشتی، البسه، آب معدنی و هر آنچه که نیازهای مورد نیاز مردم است را تهیه و به پایگاه های مقاومت در سطح شهر ، حوزه های مقاومت و یا مقر سپاه ناحیه مراغه ارسال کنند.

انتهای پیام /