به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، به مناسبت روز جهانی استکبار جمعی از فرماندهان واحدهای دانش آموزی و دانشجویی با خانواده شهید مدافع حرم علی کنعانی در کنار مزار این شهید والامقام دیدار کردند. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج مراغه در این دیدار گفت : عزت و اقتدار امروز ایران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، به مناسبت روز جهانی استکبار جمعی از فرماندهان واحدهای دانش آموزی و دانشجویی با خانواده شهید مدافع حرم علی کنعانی در کنار مزار این شهید والامقام دیدار کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج مراغه در این دیدار گفت : عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهیدانی است که از تمام هستی خود گذشته و عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کردند. امنیت پایدار و بی نظیر جمهوری اسلامی ایران حاصل خون این شهدا و مجاهدت آن‌ها و صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا است .

حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود : جمهوری اسلامی ایران با اتکا به قدرت معنوی شهدا و تلاش‌ها و از خودگذشتگی شان توانست معادلات منطقه‌ای و بین المللی را به نفع امنیت ملی خود و جریان مقاومت تغییر دهد.

وی به نقش خانواده‌ها در تربیت چنین فرزندانی اشاره ای کرد و گفت: اجر خانواده‌های معظم این شهیدان قطعا کمتر از اجری که خود این شهیدان می‌برند نخواهد بود، چون زینب وار ایستادگی کردند و از عزیزترین افراد خانواده خود گذشته اند.

حجت الاسلام طالعی با تجلیل از نقش همسران شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: همسران شهدا با پذیرش مسئولیت های اجتماعی و پشتیبانی از همسران خود، این اعتماد و اطمینان را در شهیدان به وجود آورده اند که در غیبت آن ها کیان خانواده را حفظ می کنند .

وی به مقام و منزلت شهید در آخرت هم اشاره کرد و افزود: مقام و منزلت شهید در پیش خدای متعال آن قدر بزرگ است که می تواند علاوه از خود 70 نفر را شفاعت کند . شهیدان مدافع حرم در سال های اخیر در مقابله با توطئه شوم استکبار در پیدایش گروه های تکفیری داعشی ابستاد ، نقشه های آنان را خنثی کرده و چهره پلید دشمنان قسم خورده اسلام را نمایان ساختند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند گفت: سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهدا است به خون پاک این شهدا .کسی نمی تواند با این انقلاب آسیب برساند.

وی با بیان اینکه در هر زمانی به فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس نیاز داریم افزود: فرهنگ دفاع از حرم مبتنی بر ایثار و از خودگذشتگی، تقدم منافع جمعی به منافع فردی، آخرت گرایی و خدا باوری و ایثار و اخلاص است که همه ما به اینها نیازمندیم

طالعیدر پایان با اشاره به حضور جريان هاي انحرافي در منطقه و كشتار افراد بي گناه به اسم اسلام افزود: مدافعان حرم به تاسي از امام حسين (ع) و با ايمان و اخلاص، مقابله با اين جريان ها را انتخاب نموده اند .