فرمانده سپاه ناحیه مراغه از اعزام سومین کاروان راهیان نور دانش آموزی این شهرستان همزمان با روز دانش آموز به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در شمالغرب کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، فرمانده سپاه ناحیه مراغه از اعزام سومین کاروان راهیان نور دانش آموزی این شهرستان همزمان با روز دانش آموز به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در شمالغرب کشور خبر داد.

سرهنگ پاسدار رضا سامی روز شنبه در حاشیه اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی مراغه افزود : این کاروان با شرکت 360 نفر از دانش آموزان پسر مدارس این شهرستان به این مناطق اعزام می شوند .
وی ادامه داد : در این اردوی یکروزه فرهنگی و تربیتی ، دانش آموزان همزمان با هفته بسیج دانش آموزی با حضور در یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در شمالغرب کشور با آرمان های شهدا تجدید میثاق می کنند .
وی گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون 775 نفر از دانش آموزان در قالب سه کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام شدند که با اعزام سومین کاروان دانش آموزی، این میزان به یک هزار و 135 دانش آموز افزایش می یابد .

وی اضافه کرد : برگزاری این اردوها در قالب اعزام کاروان های راهیان نور گامی در جهت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل نوجوان و جوان است .
وی با اشاره به فرارسیدن روز دانش آموز نیز افزود : این روز یادآور ایستادگی و مجاهدت نسل آینده ساز دانش آموزان در برابر طاغوت و استکبار بوده و باید به صورت فرهنگی همیشگی در جامعه نهادینه شود .