مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : اقتدار جمهوری اسلامی پس از 40 سال به حدی رسیده است که دشمن فکر حمله را از مخیله اش پاک کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا , حجت الاسلام رحیم علی طالعی در جمع بسیجیان پایگاه شهید مدنی مراغه گفت : هر چقدر به زمان ظهور حضرت حجت (عج) نزدیک تر می شویم وضعیت نفاق و نفوذ پیچیده تر می شود.
وی افزود : جمهوری اسلامی با گذشت نزدیک چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها ایستا و راکد نمانده است بلکه پیشرفت و حرکت پیش برنده خود را تا نفوذ به عمق حکومت های استکباری پیش برده است.
طالعی خاطرنشان کرد : متاسفانه عده ای این پیشرفت روز افزون را برنمی تابند و برای سرنگونی این نظام هر چه به ذهن شیطانیشان می رسد انجام می‌دهند.
وی تصریح کرد : روی این اساس دشمن شناسی و شناخت شیوه های دشمنی استکبار یکی از ضروریات عصر حاضر است که مسلمانان و شیعیان در طول تاریخ در اثر عدم بصیرت و دشمن شناسی ضربات جبران ناپذیری را خورده اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت : علم و عمل در کنار وحی و عقل بهترین عوامل تشخیص راه صحیح و موفقیت در هر عصر و زمانی است.
وی افزود : لازمه تسلط بر دشمنان و صهیونیسم جهانی وجود یک حکومت مقتدر و الهی است که هیچ واهمه ای از یاوه گویی ها و تبلیغات سوء دشمنان نداشته باشد.
طالعی یادآور شد : در حال حاضر قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی به حدی است که دشمن حتی فکر حمله نظامی را از مخیله اش پاک کرده است.
وی با اشاره به اینکه دشمن با تغییر استراتژی به دنبال غلبه بر جمهوری اسلامی است عنوان کرد :دشمن به این نتیجه رسیده است که تنها راه غلبه بر جمهوری اسلامی از راه نفوذ و جنگ نرم است