معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه گفت : اظهارات ترامپ که مورد اعتراض ملت ایران و حتی سران کشورهای اروپایی بود دون شخص یک رئیس جمهور است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ جواد محمودی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : این رفتار غیر اصولی ترامپ که یک ناسیونالیست و نژادپرست محض است  از قبل هم قابل پیش بینی بود ، اظهارات وی دون شخص یک رئیس جمهور آن هم در سطح آمریکا است .

وی افزود : رئیس جمهور کشورمان در سخنرانی خود پس از اظهارات بی پایه و اساس ترامپ پاسخ تمامی حرف های وی را داد .

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه خاطرنشان کرد : رئیس جمهور آمریکا ملت ایران و سپاه را تروریستی خطاب کرد در صورتی که باید از وی سؤال کرد که چه کسی هواپیمای مسافربری ایران را مورد حمله قرار داد و یا چه کسی داعش را در منطقه ایجاد کرده است ؟ تمامی دنیا می دانند که رفتارهای آمریکا بیشتر جنبه تروریستی دارد نه ایران

وی تصریح کرد : سپاه پاسداران جمهوری اسلامی نه تنها یک نیروی تروریست نیست بلکه باعث آرامش منطقه و نابودی تروریست واقعی در کشورهای عراق و سوریه است ، اگر سپاه مورد تهدید قرار بگیرد معادلات فرق خواهد کرد و اتهامات ترامپ کذایی است .

وی اضافه کرد : دولت  ایران امیدوار به پایبندی دوطرف به برجام است و در صورت عدم پایبندی طرف مقابل همان‌گونه که رئیس انرژی اتمی کشور اظهار کردند در کمترین فرصت می توانیم به وضعیت سابقمان در انرژی هسته ای دست یابیم .

محمودی در خصوص راهکار مقابله با افزایش تحریم ها نیز عنوان کرد : قطعاً اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب می‌تواند بهترین راهکار در مقابل تحریم‌ها و نقض برجام باشد .

وی افزود : حتی نقض برجام نیز نمی تواند فشار زیادی به کشور وارد کند اما در هر حال ملت بزرگ ایران هرگز زورگویی های آمریکا را تحمل نخواهند کرد و تحمل فشار اقتصادی و تحریم را به مراتب بهتر از تحمل زورگویی می دانند .

انتهای پیام /