رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۴۳۳ مهندسی شمالغرب نزاجا با اشاره به نقش نیروهای مسلح در دفاع از امنیت کشور گفت: امنیت کشور و اقتدار نظام اسلامی در سایه مجاهدت، ایثار و فداکاری نیروهای مسلح محقق شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حجت الاسلام علی صحرانورد روز سه شنبه در جمع بسجیان و پاسداران مراغه افزود: ارتش،سپاه، نیروی انتظامی و بسیج مردمی در کنار هم برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار آن مجاهدت می کنند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی به عنوان نیروهای مکتبی و متعهد در کنار مردم با هماهنگی کامل و متحد پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی با اشاره به توان دفاعی نظام جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی اضافه کرد: موقعیتی ممتازی که نظام اسلامی در منطقه و دنیا دارد در سایه ایثار و فداکاری های نیروهای مسلح به وجود آمده است. 

وی بصیرت را مهم‌ ترین عامل موفقیت حق در برابر باطل در جنگهای نرم و سخت بیان کرد و گفت: وجود بصیرت و ولایتمداری لازمه رفع مشکلات پیش روی جامعه به ویژه در برابر هجمه های فرهنگی غرب است.

وی بصیرت مداری و ایستادگی در برابر ظالمان را مهم ترین شاخصه نیروهای مسلح نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: وجود روحیه جهادی در نیرو های مسلح و نظامی ی زمینه ساز پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی است.

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایران اسلامی در شرایط بسیار حساسی در دنیا و منطقه قرار دارد، ما نیروهای مسلح باید راه شهدا را مانند خود آنان با بصیرت و ولایتمداری ادامه دهیم.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۴۳۳ مهندسی شمالغرب نزاجا افزود: اگر با بصیرت  پشتیبان ولایت فقیه باشیم، همواره در عرصه جنگ سخت و  نرم  پیروز میدان خواهیم بود. 

حجت الاسلام صحرا نورد اضافه کرد: در شرایط کنونی که در معرض تهدید و تحریم های اقتصادی و جنگ نرم دشمن قرار داریم، فقط با پیروی از ولایت فقیه از این بحران ها  نجات خواهیم یافت.