اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان مراغه در آیینی با رای اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای بخش مرکزی و سراجو انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، در این آیین که با حضور اعضای این شوراها برگزار شد، میراسماعیل حسینی مغانجیق به عنوان رئیس و الهام بابائی کرمجوان به عنوان نائب رئیس جدید این شورا انتخاب شد.

همچنین حامد نادری خداجو به عنوان خزانه دار و نماینده شورای شهرستان در شوراهای آذربایجان شرقی، احمد ملکی به عنوان منشی این شورا و ناظم عزیزی نیز به عنوان عضو دیگر این شورا انتخاب شدند.

معاون عمرانی فرماندار مراغه نیز در این آیین با اشاره به نقش شوراهای اسلامی در توسعه منطقه گفت: این شوراها با اتحاد و همدلی می توانند گام های موثری در راستای رشد و تعالی شهرستان بردارند.

نقی مسکینی افزود: همراهی و تعامل شوراهای شهر و روستا در مسیر رفع دغدغه ها، مطالبات و مشکلات مردم منطقه، موجب توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در منطقه می شود.

وی اضافه کرد: شوراها اسلامی با توجه به برخوداری از پشتوانه آرای مردمی، می توانند در خدمتگزاری و عمران و ابادانی شهری و روستایی نقش موثری ایفا کنند. شورای اسلامی شهرستان مراغه هم اکنون با پنج عضو اصلی از بین منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش های مرکزی و سراجوی این شهرستان انتخاب می شوند.

انتهای پیام /