شهردار مراغه گفت : از ابتدای سال گذشته تا ۶ ماه سال جاری بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی در سطح شهر صورت گرفته است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسای رصدمراغا ؛ محمد رضا احمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : از ابتدای سال ۹۵ تا ۶ ماه اول سال ۹۶ در مراغه بیش از ۵۰۰ هزار متر مکعب آسفالت ریزی صورت گرفته است .

وی افزود : مجموع آسفالت ریزی معابر اصلی و محلات در سال گذشته ۳۰۰ هزار متر مربع و در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۱۵ هزار متر مربع  است که تا کنون این حجم آسفالت ریزی بی سابقه بوده است .

شهردار مراغه  با اشاره به اینکه نهضت آسفالت یکی از اولویت های اصلی توسعه شهری به حساب می آید خاطرنشان کرد : در شهریورماه سال جاری ۳ کارخانه آسفالت با همکاری ۳ اکیپ مکانیزه اقدام به تولید و آسفالت ریزی معابر و محلات شهر می کردند .

وی تصریح کرد : توزیع عادلانه خدمات در نقاط مختلف شهر بخصوص در مناطق محروم و حاشیه ای جزو برنامه های لاینفک شهرداری مراغه است .

احمدی با اشاره به برنامه های اجرایی شهرداری در آینده بیان کرد : توسعه گردشگری ، مسیرگشایی برای حل مشکل ترافیک شهری ، اتمام پارک بانوان ۲ ، بهره برداری از پل فلزکاران ، جایگاه سوخت فرودگاه سهند و خرید نردبان آتش نشانی از جمله برنامه های شهرداری مراغه است .

 

حفظ آبروی کاندیداهای شهرداری باعث غیر علنی انتخاب شدن شهردار

رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این نشست گفت : بهسازی آسفالت شهری که موجب اعتراض و وقوع بسیاری از تصادفات در شهر بود اولویت برنامه های شورای شهر در کوتاه مدت به حساب می آید .

یحیی غلامی افزود : تعامل و همکاری بین اعضای شورا در دوره پنجم به‌مراتب بیشتر از دوره های گذشته است و مردم نتیجه این تعامل را در آینده خواهند دید .

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران که چرا جلسه انتخاب شهردار در مراغه به‌صورت غیرعلنی و در پشت درهای بسته اتفاق افتاد گفت : به دلیل حفظ آبروی افرادی که کاندیدای تصدی شهرداری مراغه بودند تصمیم بر این شد که جلسه انتخاب شهردار به صورت غیر علنی برگزار شود .

غلامی یادآوری کرد : همچنین هیچ یک از اعضای شورا کاندیدایی را برای تصدی شهردار مراغه پیشنهاد نکرده بودند ولی ۶ نفر رزومه به شورا ارائه داده بودند .

انتهای پیام /