مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه مباهات و افتخار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حجت الاسلام رحیم علی طالعی در دیدار با خانواده سه شهید مراغه افزود: شهدا ارزشمندترین دارایی خود را در راه تحقق اسلام ناب و اندیشه های امام راحل نثار کرده و با فداکاری عامل ماندگاری و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

وی افزود:  ایثار شهدا و جانبازان و آزادگان و صبرو استقامت  آنها در برابر سختی‌ها مسیر تعالی  و پیشرفت را برای جوانان و نوجوانان  فراهم کرده است.

وی شهدا را چراغ راهنمای ملت ایران توصیف کرد و گفت: مردم  قدردان ایثار و فداکاری شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها و رشادت های  آنها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

حجت الاسلام  طالعی خاطر نشان کرد: شهدا با دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی به تکلیف خود خوب عمل کردند و امروز حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل های آتی از وظایف سنگین مردم و مسئولان است.

 وی در این دیداربا تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی ادامه داد: این خانواده‌ها سربازان اسلام را  در دامان خویش پرورش دادند و در راه رضای حق تعالی و اعتلای کلمه الله، فرزندان خویش را تقدیم کردند و امروز نیز به این ایثارگری ها  افتخار می کنند..

وی اضافه کرد: دیدار با این عزیزان موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان و موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در این دیدار افزود: خانواده های  معظم شهدا هیچ نیازی به مسئولان ندارند اما مسئولان باید با دیدار از این عزیزان روحیه جهاد و مقاومت را در خود تقویت کرده و خدمتگذاری بی منت را سرلوحه امور خود قرار دهند.

پدر شهیدان کرمی هم در این دیدار از مسئولین خواست تا برای  گرانی و بی کاری جوانان چاره ای بیاندیشند و از افزایش  بی رویه قیمت آب ، برق، گاز و غیره که در اختیار دولت و مسئولین است جلو گیری کنند تا بیش از این به مردم فشار وارد نشود. 

حاج بهمن کرمی علاوه از اینکه  سه تن از جگر گوشه های  خود را  در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام کرده است  خود نیز از ناحیه پا جانیاز جنگ تحمیلی  می باشد.