حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته مراغه با اشاره به سالروز رحلت امام راحل و آرمان ها و اهداف ایشان از بنیانگذاری انقلاب اسلامی، افزود: رسیدن به آزادی انسانی و احیای اسلام ناب محمدی از مهمترین اهداف و آرمان های امام (ره) از نهضت خود بود. امام جمعه مراغه گفت: […]

۸۱۴۲۳۹۲۰-۶۱۳۷۳۳۲

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته مراغه با اشاره به سالروز رحلت امام راحل و آرمان ها و اهداف ایشان از بنیانگذاری انقلاب اسلامی، افزود: رسیدن به آزادی انسانی و احیای اسلام ناب محمدی از مهمترین اهداف و آرمان های امام (ره) از نهضت خود بود.

امام جمعه مراغه گفت: هم اکنون بعد از سال ها، این آرمان ها در سطح بین المللی گسترش یافته و در هر نقطه ای از جهان که مردم علیه استکبار و ظلم به پا خواسته اند، ناشی از الگو برداری از آموزه های اسلامی و انقلابی ایران است.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به انتخاب شایسته رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط مجلس خبرگان رهبری بعد از رحلت امام راحل،افزوذ: حضور ایشان در رهبری انقلاب به عنوان خلف صالح امام راحل، یک نعمت عالی الهی برای مردم و امت اسلامی است.

حجت الاسلام پورمحمدی، با اشاره به جشن نیمه شعبان و عید بزرگ ولادت امام زمان (عج) گفت: مردم مسلمان جهان در دوران ظهور ایشان از نعمت بیشتری نسبت به دوران غیبت بهره مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تفسیرهای انجام شده در قرآن کریم یکی از مهمترین نعمت هایی که در زمان ظهور امام زمان (عج) شامل همه جهان خواهد شد، عدالت و برقراری امنیت سراسری خواهد بود.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بر اساس آیه قرآنی، مسلمانان در زمان ظهور امام زمان (عج) شاهد پیشرفت سریع در حوزه های صنعت و تکنیک خواهند بود.

حجت الاسلام پورمحمدی، روایات ارایه شده توسط امامان(ع) در قرن های گذشته در خصوص پیشرفت علوم و فنون را یک معجزه عنوان کرد و گفت: اکنون شاهد این پیشرفت ها در جهان هستیم و این روایات به نوعی معجزه به شمار می رود.

وی، افزود: امام زمان(عج) با ظهور خود ضمن برقراری عدالت و امنیت، تمامی زمین های ویران شده را به آبادی تبدیل خواهد کرد.