فرمانده انتظامی مراغه از جمع آوری ۷۸ معتاد متجاهر و توزیع کننده مواد مخدر و همچنین کشف محموله میلیاردی قاچاق و اشیاء عتیقه در این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا؛ سرهنگ رضا اصلانی فر افزود : در راستای تامین امنیت اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر، ۷۰ معتاد متجاهر در سطح شهرستان جمع آوری و تحویل کمپ ها و مراکز ترک اعتیاد شدند.
وی ادامه داد: در این راستا، هشت نفر توزیع کننده مواد مخدر نیز شناسایی و پس از دستگیری، تحویل مقام قضائی شدند.
وی با تاکید بر مبارزه با پدیده شوم اعتیاد اضافه کرد: در کنار پیشگیری از این پدیده خانمان سوز، با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر با قاطعیت تمام برخورد می شود.
** کشف محموله میلیاردی قاچاق
سرهنگ اصلانی فر با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از کشف محموله کالای قاچاق خبرداد و گفت: این محموله به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان کشف و توقیف شد.
وی افزود: این محموله قاچاق در بازرسی ماموران انتظامی این شهرستان از یک دستگاه خودروی سواری پژو کشف شد.
وی ادامه داد: این محموله شامل یک هزار و ۸۰ ثوب البسه قاچاق خارجی، ۱۲۸ دستگاه لوازم خانگی و ۱۸۹ بسته لوازم آرایشی خارجی است.
وی اضافه کرد: ۲ نفر نیز در این ارتباط دستگیر و برای تکمیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شد.
** کشف و توقیف اشیاء عتیقه و قیمتی از یک واحد صنفی
فرمانده انتظامی مراغه همچنین از کشف اشیاء عتیقه از یک واحد صنفی در این شهرستان خبرداد.
اصلانی فر افزود: اشیاء عتیقه در یکی از واحد های صنفی و به صورت غیرمجاز و غیرقانونی نگهداری می شد که توسط ماموران انتظامی کشف و توقیف شد.
وی ادامه داد: ۶ قطعه اثر قدیمی شامل تابلوی قدیمی، تخت سنگ باستانی، جا قرآنی، سکه، سماور و مدال قدیمی از این مغازه دار کشف و تحویل کارشناسان امر شد.

انتهای پیام /