نخستین المپیاد ورزشی زندانیان سراسر کشور در سه رشته ورزشی پرتاب تیر با کمان ، دارت و دال پلان در زندان مراغه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ این المپیاد ورزشی با شرکت مددجویان بند نسوان زندان مراغه با حضور داوران اعزامی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان مراغه در سه رشته ورزشی در زندان مراغه برگزار شد .
مددجویان در سه رشته ورزشی پرتاب تیر با کمان ، دارت و دال پلان با هم به رقابت پرداختند و از برگزیدگان در مراسم اختتامیه با حضور رئیس زندان مراغه ، داوران و مسئولین ورزش بانوان شهرستان و مسئولین فرهنگی و تربیتی زندان با اهدای جوایز تجلیل به عمل آمد .
جمال سعید مسئول فرهنگی و دبیر ستاد برگزاری نخستین المپیاد ورزشی مددجویان در زندان مراغه ، با اشاره به این که در بخش نخست این المپیاد ورزشی مددجویان بند نسوان به رقابت پرداختند از شروع بخش دوم و رقابت آقایان در یازده رشته ورزشی بعد از این مسابقات خبر داد .
حمیدی رئیس زندان مراغه  نیز در آیین اختتامیه بخش بانوان نخستین المپیاد ورزشی زندانیان ، با تبریک هفته دولت ضمن تقدیر از اداره ورزش مراغه و جوانان و مسئولین و داوران ورزش بانوان شهرستان ، برگزاری این مسابقات را در تقویت روحیه مددجویان بسیار تاثیر گذار بیان نمود و از تمایل زندان به گسترش همکاری ها و برگزاری چنین مسابقات در آینده خبر داد .
در آیین اختتامیه ضمن اهدای جوایز به برندگان مسابقات ، از خانم های ایزدی داور مسابقه رشته دارت ، روحی داور مسابقه رشته دال پلان  ، حسن پور داور مسابقه رشته تیراندازی با کمان و قربانی مربی فرهنگی و ورزشی بند نسوان زندان نیز با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد .

انتهای پیام /