۲۵۰ نفر از بسیج خواهران سپاه ناحیه مراغه برای تجدید میثاق با شهدا عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت : برگزاری اردوی راهیان‌نور تاثیر فراوانی در بالا بردن بینش معنوی نسل جوان امروز دارد و فرصتی است تا آنان بتوانند با حضور در این مناطق به خودسازی بپردازند.

سرهنگ رضا سامی در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور مراغه افزود:بهترین راه و روش انتقال آرمان ها و رشادت های دوران دفاع مقدس برای نسل جوان امروزی اردوی  راهیان نور است  و تنها را تحکیم  پیوند ارزشی نسل جوان با نسل ارزشمند دفاع مقدس است

وی آشنایی نسل جوان با فرهنگ مقاومت را از اهداف اردوهای راهیان‌نور دانست گفت:فرهنگ ایثار و شهادت بهترین را مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان است

 وی با تأکید بر اینکه راهیان نور، ابتکاری بسیار بزرگ و مهم برای انتقال فرهنگ  دفاع مقدس برای آیندگان  است، گفت: راهیان نور یکی از بهترین  راه های  مقابله با طرح های فرهنگی بدخواهان و دشمنان ، تولید فرهنگ  غنی  برای جامعه و جوانان و انتقال تجربیات ارزشمند دوران دفاع مقدس در همه‌ عرصه‌ها است.

وی راهیان نور را برای  آشنایی نسل جوان با فرهنگ استکبارستیزی و ایجاد روحیه ایثار، شهادت، شجاعت، خودباوری و رشد کمال مفید دانست  و افزود: عدم نشر فرهنگ دفاع مقدس توسط عاملان و جاهلان چیزی جز انحطاط استکبار محوری، ذلت و عقب افتادگی نیست.

 فرمانده سپاه ناحیه مراغه با بیان اینکه شرکت کنندگان در این اردوها ضمن بازدید از مناطق با آرمان های شهدا و انقلاب تجدید میثاق می کنند، ادامه داد: در این کاروان ها راویانی از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز برای تشریح موقعیت مناطق عملیاتی و عملیات های انجام شده حضور دارند.

سامی افزود :بسیجیان شرکت کننده در این اردو  به مدت دو روز از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا در شمالغرب همچون تمرچین،بروجردی ، شهید خالدی و … بازدید خواهند کرد.

وی استقبال مردم  از اردو راهیان نور را خوب توصیف کرد و گفت :دو کاروان دیگر در قالب کاروان راهیان نور برادران وخانواده ها به زودی به مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام خواهند شد .