فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت : جشنواره مالک اشتر به منظور ارج نهادن به زحمات و تلاش های رده های برتر بسیج و تجلیل از فعالان این عرصه در سپاه مراغه برگزار می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار رضا سامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: جشنواره مالک اشتر به‌عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف کلی مقام معظم رهبری در رده های نظامی و انتظامی بوده که همه ساله براساس نتایج حاصله از انواع مأموریت ها، فعالیت ها و اقدامات نیروهای مسلح و سازمان‌های نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

وی  هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان، مدیران و رده‌های موفق و بر‌تر در سطوح مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  دانست.

فرمانده سپاه مراغه با اشاره به ایجاد زمینه بروز خلاقیت ها و نوآوری ها در سطح بسیج با استفاده از جشنواره مالک اشتر خاطرنشان کرد: ارج نهادن به تلاش ها و معرفی برترین های رده های زیر مجموعه در سپاه و بسیج از اهداف کلی این جشنواره است .

وی اضافه کرد : این جشنواره به صورت ناحیه ای روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه در حسینیه پیامبر اعظم سپاه مراغه برگزار خواهد شد و از تلاش های رده های برتر بسیج تجلیل به عمل خواهد آمد .

انتهای پیام /