شهردار مراغه گفت : خبرنگاران بازوان توانمند جامعه هستند که با قلم فرسایی خود موجب آبادانی شهر می شوند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ محمد رضا احمدی در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت : خبرنگاران بازوان توانمند و فعالی هستند که بدون هیچ چشم داشتی برای پیشرفت جامعه تلاش می کنند.

وی افزود : عمران و آبادانی جامعه از مهم ترین نتایج فعالیت خبرنگاران است که با قلم فرسایی آگاهانه مشکلات شهر را شناسایی کرده و مسئولان را مجاب به رسیدگی به مشکلات می کنند.

شهردار مراغه با تأکید بر اینکه شهر بدون مشکل در هیچ جای جهان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: انعکاس نقاط قوت و ضعف شهری از مجاری گوناگون خبری باعث تلنگر به مسئولان در راستای حل مشکلات می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بودجه شهرداری در سال جاری ۵۶۰ میلیارد ریال است گفت : از این میزان ۲۹۰ میلیارد ریال عمرانی و ۲۶۰ میلیارد ریال نیز به هزینه‌های جاری اختصاص می‌گیرد .

احمدی تصریح کرد : از ابتدای سال تاکنون ۱۸ هزار مترمربع آسفالت ریزی صورت گرفته است و در ادامه نیز برخی خیابان های شهر آسفالت ریزی می شوند .

در ادامه این جلسه نیز عضو شورای شهر مراغه با بیان اینکه عرصه خبرنگاری همواره فراز و نشیب‌های فراوانی به خود دیده است، بیان کرد: خبرنگاران در بسیاری از دوران‌ها مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند و آنچنان که باید به جایگاه آنها در جامعه توجه نشده است.

قادر جویا افزود : مسئولان باید زمینه استقلال خبرنگاران را فراهم کنند و این قشر زحمتکش را همواره مورد تکریم و احترام خود قرار دهند .