فرمانده انتظامی مراغه ضمن قدردانی از سختکوشی، همدلی و تلاش روز افزون خبرنگاران، این قشر را چشم بینا و زیان گویای مردم دانست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ رضا اصلانی فر در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار گفت : خبرنگاران چشم بینا و زبان گویا مردم اند که به نوعی پل ارتباطی پلیس با مردم هم به حساب می آیند .

وی افزود : رسالت اصلی اصحاب رسانه نسبت به پلیس انتقال حس احساس امنیت در جامعه با توجه به حضور لحظه به لحظه نیروهای پلیس در سطح شهر است .

فرمانده انتظامی مراغه خاطرنشان کرد : حکم یک خبرنگار در برخی مواقع از زحمات پلیس بالاتر است چرا که مردم خدمات پلیس را نمی بینند ولی قلم خبرنگار این خدمات را به مردم انتقال می دهد و مردم احساس امنیت می کنند .

وی با اشاره به موفقیت فرماندهی انتظامی مراغه تصریح کرد : این فرماندهی در سطح استان رتبه اول را کسب کرده است و با این حساب شهرستان مراغه امن ترین شهرستان استان به حساب می آید .

اصلانی فر اضافه کرد : در سه ماهه اول سال ۹۶ کشفیات مواد مخدر و سرقت در شهرستان افزایش یافته است و به تبع آن میزان رضایت مردم از پلیس نیز افزایش داشته است

وی با اشاره به راهکارهای کاهش جرایم در جامعه گفت : به این منظور این فرماندهی اقدام به استقرار مشاور در کلانتری ها نموده است که در نوع خود ابتکار نوعی به حساب می آید .

انتهای پیام /