امام جمعه مراغه با بیان اینکه سپاه نیروی قدرتمند دفاعی، اعتقادی برای حفظ انقلاب اسلامی است گفت : سپاه نیروی قدرتمندی در مقابل بیگانگان است و وجه تمایز آن با سایر نیروهای مسلح داشتن معنویت است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی در دیدار با نماینده ولی فقیه و شورای عقیدتی سپاه ناحیه مراغه گفت :  ایثارگری های سپاهیان و بسیجیان در زمان جنگ و بعد از آن باعث پیروزی و پیشرفت کشور شد .
وی افزود : حضرت امام خمینی (ره) با تاسیس سپاه و بسیج تحولی بنیادین را در کشور ایجاد کرد چرا که این نهاد باعث عبور کشور از شرایط بحرانی شده اند.
امام جمعه مراغه با اشاره به اهمیت خدمت در نهاد مقدس سپاه خاطرنشان کرد : با لطف و عنایت خدا با این که خدمت در سپاه سخت است اما معنویت موجود در سپاه باعث شیرینی خدمت در این نهاد مقدس شده است.
وی اضافه کرد : معنویت موجود در سپاه که از همان اول تاسیس این نهاد مقدس وجود داشته است وجه تمایز این نهاد با سایر نیروهای مسلح است.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد : سپاه از برکات وجودی حضرت امام راحل است و پاسدار انقلاب اسلامی است و این ماموریت را به خوبی انجام داده است.
وی تاکید کرد : گسترش برنامه های عقیدتی و سیاسی با رعایت تقوا باید جزو ضروریات سپاه پاسداران باشد.
امام جمعه مراغه با اشاره به اینکه جذب حداکثری باید جزو برنامه های نیروهای انقلابی باشد گفت : ولایت فقیه و اتحاد بر محور ولایت باید در راس امور باشد و سعی شود لشکر ولایت را افزایش دهیم ؛ جذب حداکثری و نگه داشتن افراد زیر پرچم ولایت باید هنر نیروهای انقلابی باشد.
وی افزود : امنیت موجود در کشور بدون شک به برکت راهنمایی ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب است به گونه ای که مخالفان و دشمنان نیز به این حقیقت معترف هستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه نیز در این دیدار گفت : رسالت اصلی سپاه حفظ ارزش ها و پاسداری از ماهیت انقلاب اسلامی است و در عمل به این رسالت خود با هیچ احد الناسی تعارف ندارد.
حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود : سپاه اهل صبوری و خویشتنداری است ولی اهل مماشات نیست و به‌موقع به رسالت جهادی و انقلابی خود عمل خواهد کرد.

انتهای پیام /