عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت : هر اشتباه و ناکارآمدی از سوی ادارات در پایین دست به حساب نظام و انقلاب نوشته می شود و مردم از نظام ناراضی می شوند با این حساب ناراضی کردن مردم بزرگترین خیانت به کشور است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ آیت الله سید احمد خاتمی در جمع مردم مراغه گفت : بزرگی مردم در نزد مسئولین خدمتگذار شعار نیست و اگر مردم نبودند خبری از اسلام وانقلاب نبود ؛ جایگاه مردم آذربایجان نیز در این قضیه جایگاه ویژه ای است و آذربایجان حقیقتا سر ایران است ، امام راحل در بزرگی مردم آذربایجان فرمودند : آذربایجان دین خود را به اسلام ادا کرد .

وی با اشاره به وضعیت فعلی کشور افزود : وضعیت کشور در حال حاضر به گونه ای است که مردم به واقع وفادار به انقلاب هستند ؛ انقلاب ها معمولا بعد از مدتی فروکش می کنند ولی به حمد الله مردم ما اینگونه نبودند ، حضور ۴۱ میلیون نفر پای صندوق های رای نشانگر همین نکته است ، کشورهای اروپایی که به دموکراسی خود می بالند بیشترین حضورشان در انتخابات ریاست جمهوری کمتر از ۵۰ درصد است .

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد : مردم به ذاته از استکبار و بیگانه نفرت دارند و در هر برهه ای احساس کردند بیگانگان نظر سوء دارند همگی در مقابل آن ید واحدی شده اند ، شعار مرگ بر آمریکا شعار مشترک همه مردم ایران است .

وی با بیان جایگاه ویژه ولایت فقیه در نزد مردم ایران اسلامی تصریح کرد : رهبر محبوب قلوب ملت است و از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن شعار همه مردم است ، مردم ما رهبر خود را فقط رهبر سیاسی نمی دانند بلکه نایب عام امام زمان می دانند ، مشروعیت نظام اسلامی به ولایت فقیه است و مردم مطیع رهبرند .

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به اینکه خطراتی نیز کشور و انقلاب را تهدید می کند گفت : هیچ خطر و یا تهدید نظامی و جنگ نمی تواند کشور را تهدید کند چرا که نیروهای مسلح کشور متحد و قدرتمند هستند و ما به پیشرفته ترین سلاح های دنیا مجهز هستیم .

وی افزود : خطر مهمی که انقلاب را تهدید می کند از بین رفتن باورها و اعتقادات مردم است که با وجود فضای مجازی این خطر بیشتر احساس مس شود ، خانواده ها باید مواظب حضور فرزندان خود در فضای مجازی باشند و آن ها را کنترل کنند .

آیت الله خاتمی اضافه کرد : خطر بعدی که نظام و انقلاب را تهدید می کند خطر رانده شدن مردم است ، باید در عمل نشان داد که به مردم علاقمندیم ، ایجاد نارضایتی در مردم از جانب هر کس که می خواهد باشد خطر بزرگی برای کشور است ، مردم که رهبر و یا رئیس جمهور را نمی بینند ولی هر کار اشتباهی را به پای نظام می نویسند ؛ ناراضی کردن مردم بزرگترین خیانت به مردم است .

وی تاکید کرد : ایجاد تفرقه از خطرات بزرگ انقلاب و نظام است و باید در همه حال اتحاد و یکپارچگی را باید حفظ کرد ، البته اتحاد هم با شعار امکان پذیر نیست ؛ اتحاد بر محور ولایت باید اولویت همه باشد .

عضو خبرگان رهبری افزود : خطر بعدی ، خطر خسته شدن است ، مثلا بگوییم تا کی باید شعار مرگ بر آمریکا سر دهیم ، جوابش مثل این است که تا هر وقت که نماز می خوانیم تا هر وقت که روزه میگیریم ؛ تا آمریکا شیطنت می کند ما هم با قدرت در مقابلش می ایستیم ، از زمان بوش پدر تا زمان اوباما و رئیس جمهور نا متعادل فعلی گزینه ها روی میز است و به حول الله هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند از این به بعد هم نمی توانند بکنند .

انتهای پیام /